Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
moje zásilka č. 40150760152 ze Spokojenypes.cz stále nebyla doručená. První nedoručení zásilky trvalo 4 dny. Po telefonické domluvě, kdy jste nestihli doručit balík do 4 dnů bylo změněno doručení na 30.7.2018. Je 3.8.2018 a já balík stále nemám. Ztratila jsem už nespočet času voláním na infolinku, kde mi bylo vždy řečeno, že se balík nevešel do auta. Myslím si že pokud se balík dá do auta první, protože už tam půl měsíce na doručení čeká, vejde se. Až poslední dnešní telefonát s infolinkou neobsahoval větu " balík se do auta nevešel". Teď pouze vím že zásilka bude urgovaná, ale to bylo řečeno už několikrát.
Bohužel už nevím jak jinak, než takto tuto situaci řešit.
Pešanová
Spokojenypes.cz
Velmi bláhové, ale doručení DNES 3.8.2018! Mám nastavené odpolední doručení, tudíž do 21:00 je ještě dost času. Vzhledem k tomu kolik času jsem kvůli zásilce už ztratila.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.