Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na to, ze platim 600 kc mesicne vypadky 3-7krat za mesic nekdy kratke,nekdy dokonce hodinove mi prijdou jako okradani. Od te doby, co jsem podepsala smlouvu (rok a pul) ani jeden mesic se neobesel bez vypadku internetu, obcas se to stava, kdyz zrovna pracuji a internet nutne potrebuji. Neni to modemem,protoze kdyz mivam delsi vypadky volam support a na cisle mi robot hlasi, ze v me casti Prahy (Liben) jsou zase nejake vypadky.
Internet pripojeni 600 kc/mesic
Chtela bych aby technicke problemy bud byly napravene a internet fungoval jak ma, nebo aby cena dane sluzby byla snizena.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky důsledně prověřila. Během šetření bylo zjištěno, že klientka v letošním roce na Klientském centru dosud nenahlásila ani jednu závadu. Dle knihy výpadků v dané lokalitě však k výpadkům internetového připojení i kabelové televize skutečně došlo.
Dle reklamačního řádu Všeobecných obchodních podmínek má klientka právo na reklamaci dva měsíce zpětně od vadně poskytnuté služby, poté toto právo ze zákona zaniká. V rámci proklientského přístupu se společnost s klientkou i přes prekluzi jejího práva dohodnula.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.