Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Mám auto škoda III z r. 2014. Je zde bez klíčové zapalování. Baterie v klíčku i ze značkové prodejny 2025 mi vydrží jen asi 12 dní v běžném používání. Po této době se stane, že auto již neotevřu a také nenastartuji.
Ve značkovém autoservisu ŠKODA mi nejsou schopni poradit. Jedná se o oba klíče !
Kde se mám obrátit s tímto problémem nebo jak to řešit.
Tento stav trvá asi 1 rok.
Baterie musí bez problému vydržet nejméně půl roku !!!
|
Tweet |
Pokud se na vozidle projeví vada v průběhu 24 měsíců od převzetí vozu, má spotřebitel možnost jej reklamovat u prodávajícího, u kterého vůz zakoupil. Pokud byla ze strany prodávajícího dána prodloužená záruka přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně, měly by být v záručním listě nebo ve smlouvě stanoveny podmínky prodloužené záruky. Prodávající se však často omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby. V takovém případě je třeba po celou dobu trvání smluvní záruky aplikovat úpravu o zákonné záruce.
V případě, že se jedná o oprávněnou reklamaci má prodávající povinnost dle § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vadu odstranit (buď opravou, nebo výměnou věci za nový kus), není-li odstranění vady možné, pak má spotřebitel nárok od smlouvy odstoupit. Nemá-li spotřebitel zájem od smlouvy odstoupit, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny vozu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.