Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25349Ukončení člensví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2018, před 6 lety

Pavel Ševcovic

Znění stížnosti

Stejně jako ostatní zákazníci jsem byl nucen zaplatit za svoji hloupost, i když si myslím, že jednání této společnosti je již za hranou zákona. Ale to nechť posoudí jiní. Mým přáním je po všech nucených úhradách zrušení jakéhokoliv vztahu s tímto subjektem. Bohužel podle obchodních podmínek této společnosti, ( nefungující fax)toho nejsem schopen, proto prosím o pomoc zde.
Děkuji Ing. Pavel.


Produkt

učet , fuche1970@volny.cz, ID kontaktu: WZJXOD55


Požadované řešení

Okamžitě zrušit účet, jeho následné prodlužování a jakoukoliv spolupráci a kontakt s touto společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 15:50, před 6 lety

Smlouvu o placeném členství je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2018 10:31, před 6 lety

ID: 170251003


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.8.2018 11:05, před 6 lety


Pavel Ševcovic

Ano kontaktovali. A dle jejich vyjádření došlo k ukončeni veškerých obchodnich vztahů. O solidnosti této spolecnosti netřeba se zmiňovat. Hodit ty penize do kanálu udělal bych lépe. Ve všech ohledech jde o víceméně jednání odporující minimálně dobrým mravům a především lidské slušnosti. A vůbec nejde o to, že C-date jako produkt absolutně nefunguje. Čert je vem, štěstí jim to nepřinese.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 14:30, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.