Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25351Převzetí zásilky neznámým člověkem / krádež zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2018, před 6 lety

Pavel Nosál

Znění stížnosti

Předem placená zásilka z Německa v hodnotě přes 5000,- Kč převzatá firmou PPL od firmy DHL pro doručení v rámci ČR nikdy nedorazila na adresu zákazníka (PSČ 16000). Na webovém rozhraní firmy PPL se přesto objevila informace o doručení a převzetí zákazníkem. Deklarovaný čas převzení je 3.8.2018 11:38 dopoledne. V tu dobu byla osoba oprávněná převzít zásilku v místě doručení, ale nikdo ani nevolal, ani nezvonil, ani neklepal. Převzetí zásilky adresátem popsané na webovém rozhraní je tedy lež a podvod. V protokolu je též zmíněno dohodnutá změna doručení na jinou adresu, která se vůbec nestala - další lživé tvrzení PPL. Nebylo potřeba zásilku předávat ani sousedům, ani nikomu jinému, zvonek od bytu funguje spolehlivě a alespoň jedna osoba byla stále přítomna na bytě. Nezbývá nám tedy, než považovat zásilku buďto za ukradenou nebo za špatně předanou (což je vzhledem k jasné identifikovatelnosti zákazníka nepochopitelné). Zásilku prokazatelně nepřevzala osoba uvedená v protokolu doručení zásilky. Vzhledem k ceně zásilky zvažujeme obrátit se na policii ČR, pokud celá záležitost nebude okamžitě vyřešena.


Produkt

Doručení zásilky ze zahraničního (německého) eshopu. Podrobné informace o zásilke jsou uvedeny v neveřejné sekci stížnosti.


Požadované řešení

Okamžitě kontaktovat adresáta pro řešení vzniklé situace. Minimálně omluva, slušná by byla i finanční kompenzace za vzniklý stres.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 15:47, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.