Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#25352Nedodané zboží v termínu placené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2018, před 6 lety

Jiri Stojka

Znění stížnosti

Včera t.j. 03.07.2018 v 15:00 hod. jsem si objednal dva kusy ventilátoru Rowenta+ službu vracení do 60 dnů v celkové hodnotě 2857 Kč. Dále jsem platil službu doprava o víkendu za 129 Kč. Datum jsem stanovil na sobotu 04.08.2018.
Tak doma čekám jak blbec do 20:00 hod. a nikde nic. Nikdo mě nekontaktoval, neoznámil.
Vždyť to je klamava reklama. Kdybych tohle věděl tak bych si ty ventilátory zašel koupit osobně do elektra. Mate všude reklamy jak jste spolehlivý a přitom skutek utek.
Poslali jste mi e-mail ze mám čekat v rozmezí od 8 rána do 8 večera, vy lžete jak když tiskne a okrádate lidi o peníze za služby, které neumíte zvládnout. Tímto Vás zadám o storno mé objednávky a vracení všech mi poplatku z důvodu nedodržení termínu dodání i když jsem za to platil, dále bych prosil aby jste smazali Vaši KLAMAVOU reklamu o dodání.
U Vás jsme nakupovali naposled.


Produkt

2 x Ventilator Rowenta classic 2 v1


Požadované řešení

Vracení všech peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 15:44, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 19:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.