Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 9.7. 2018 jsem reklamoval NTB Apple Macbook.
Problémy byli následující:
1. Na displeji vzniká black light bleeding (v rozích obrazovky je nažloutlé podsvícení při černé barvě)
2. Vadna klávesnice, Apple vydal prohlášeni, kde vadu uznal (stává se ze písmena se občas mačkají 2x nebo třeba vůbec) Odkaz: https://www.apple.com/support/keyboard-service-program-for-macbook-and-macbook-pro/
3. Při velkém zatíženi drhne větrák, když macbook není ve vodorovně poloze tak vydává divný zvuk. Tento zvuk jde zpozorovat i při přenášeni.
V reklamaci jsem žádal o vrácení peněz z důvodu více chyb v jedné chvíli.
------
V pátek 3.8.2018,
přišlo vyjádření reklamace:
"Provedena oprava výměnou LCD a top case coveru. Dále se problém s LCD neprojevil. Závada klávesnice se neprojevila. Problém s ventilátorem byl způsoben prachem. Po vyčistění se problém neprojevil, nejedná se o závadu."
----
Jsem rád za opravu displeje a problém větráku chápu, ale nechápu to, když Apple vydá prohlášení o tom, že klávesy se neočekávaně opakují, tak nevím proč někdo nepochopí, že ta závada se nemusí projevit v průběhu testování.
-----
Notebook si odmítám převzít v tomto stavu a žádám opravu v daném termínu na splnění reklamace.
---
Reklamace RE18016590
Apple Macbook Pro 13" 2017 Touchbar 256 GB
Odstoupení od smlouvy pokud tento to nestihnou opravit v termínu.
Pokud se to stihne opravit v termínu tak oprava notebooku. Nemám zájem čekat další měsíc na opravu, která již mela být hotová.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (zjištěno a potvrzeno přímo na prodejně) a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.
Pokud bylo o části reklamace rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s tímto nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.