Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prosím o zrušení VIP členství a o zrušení celého mého profilu, jelikož nemám FAX. Dejte mi prosím vědět, jestli vše proběhlo v pořádku. Nadále nemám zájem využívat VAŠE služby.
Děkuji.
3měsíční Premium členství ze dne 9.6.2018
Zrušení prolognaci smlouvy, smazání profilu a osobních údajů.
|
Tweet |
Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla formou obchodních podmínek ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží. Postup, který by proces ukončení závazku výrazně komplikoval oproti tomu, jak je možné závazek uzavřít, by byl dle našeho názoru nepřiměřený, takže by se k ujednání obchodních podmínek, které jej stanoví, nepřihlíželo.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu. Spotřebiteli lze z důvodů předběžné opatrnosti doporučit odeslání výpovědi formou přílohy emailu s naskenovanou podepsanou výpovědí smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Mohla bych prosím doplnit svoji emailovou adresu jako neveřejný/referenční údaj?
Předem moc děkuji.
E-mailovou adresu spotřebitelky jsme doplnili jako referenční údaj. Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat.
ID: 173382300
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 08/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.