Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25357Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2018, před 6 lety

Irena Kunstova

Znění stížnosti

Nedoruceni balicku ani po tydnu.
Arogantní řidič (Zrzavý s plnovousem )
Ignorance telefonu i sms zpráv
Ignorance opětovného doručení balicku (projel okolo domu aniž by mě kontaktoval )
Podání stížnosti -omluva
Řidič po tydnu vola v sobotu odpoledne ze je před domem s balíčkem
Balíček mam již davno doma ,objednan znovu s e-shopu a dodán Českou poštou do dvou dnu
Neschopnost vedení řešit situaci a vyjit zákazníkům vstříc
Ppl už nikdy !!!


Požadované řešení

Zadala jsem náhradu škody vzniklou nedorucenim balicku
Prisla pouze omluva nikoliv urgentní doručení balicku
Ten se pokusili opět doručit po 4dnech bez upozornění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2018 16:18, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 21:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.