Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nedoruceni balicku ani po tydnu.
Arogantní řidič (Zrzavý s plnovousem )
Ignorance telefonu i sms zpráv
Ignorance opětovného doručení balicku (projel okolo domu aniž by mě kontaktoval )
Podání stížnosti -omluva
Řidič po tydnu vola v sobotu odpoledne ze je před domem s balíčkem
Balíček mam již davno doma ,objednan znovu s e-shopu a dodán Českou poštou do dvou dnu
Neschopnost vedení řešit situaci a vyjit zákazníkům vstříc
Ppl už nikdy !!!
Zadala jsem náhradu škody vzniklou nedorucenim balicku
Prisla pouze omluva nikoliv urgentní doručení balicku
Ten se pokusili opět doručit po 4dnech bez upozornění
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.