Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na cestu dne 27.7.2018 z Prahy do Budapešti jsem si zarezervovala kupé. Dostali jsme místenku do vagónu 369, místa 81-86. Jako v jediném z tomto vagónu nefungovala klimatizace. Na stížnost u průvodčí jsme dostali odpověď, že v tomto vagónu klimatizace nefunguje již dlouho, a že to všichni ví, ale ze máme možnost si stěžovat. Ráda bychj tedy touto cestou zažádala o finanční náhradu. Děkuji, Papežová
Vlak číslo 275 EC, vagónu 369, trasa Praha - Budapešť
Finanční náhrada místenky a všech jízdních dokladů pro 6 osob
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.