Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25359Nefungující klimatizace v dálkovém vlaku z Prahy do Budapešti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2018, před 6 lety

Šárka Papežová

Znění stížnosti

Na cestu dne 27.7.2018 z Prahy do Budapešti jsem si zarezervovala kupé. Dostali jsme místenku do vagónu 369, místa 81-86. Jako v jediném z tomto vagónu nefungovala klimatizace. Na stížnost u průvodčí jsme dostali odpověď, že v tomto vagónu klimatizace nefunguje již dlouho, a že to všichni ví, ale ze máme možnost si stěžovat. Ráda bychj tedy touto cestou zažádala o finanční náhradu. Děkuji, Papežová


Produkt

Vlak číslo 275 EC, vagónu 369, trasa Praha - Budapešť


Požadované řešení

Finanční náhrada místenky a všech jízdních dokladů pro 6 osob


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2018 17:27, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 14:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.