Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2536H PORT - zboží objednané přes slevový portál v prosinci 2013

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 11 lety

Pavla Kukalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes Nakupvakci.cz jsem u společnosti hport objednala dvě samolepky na zeď v prosinci. Když jsem je ještě v lednu neměla zboží, dozvěděla jsem se, že nemám uhrazené poštovné plus tubus. Tedy jsem zaplatila poštovné a tubus. Jenže dnes už je polovina března, zboží nemám a na mé e-maily společnost nereaguje. Přitom je dál možné na jejích stránkách zboží zakoupit. Diskuzi o této firmě a jejích praktikách jsem objevila i na www.podvodne-firmy.cz. Také jsem objevila diskuzi o tom, že na vině je slevový portál. Kde je pravda, těžko říci. Stát se může cokoli. V každém případě je to o komunikaci, a ta neexistuje. S pozdravem K.


Požadované řešení

Zaslání zboží nebo vrácení za vouchery a poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 15:11, před 11 lety

V případě, že slevový portál je pouze zprostředkovatelem, je třeba zboží požadovat po prodejci. Pokud ten zboží nedodá ani v náhradní lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek včetně poštovného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:56, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.