Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přes Nakupvakci.cz jsem u společnosti hport objednala dvě samolepky na zeď v prosinci. Když jsem je ještě v lednu neměla zboží, dozvěděla jsem se, že nemám uhrazené poštovné plus tubus. Tedy jsem zaplatila poštovné a tubus. Jenže dnes už je polovina března, zboží nemám a na mé e-maily společnost nereaguje. Přitom je dál možné na jejích stránkách zboží zakoupit. Diskuzi o této firmě a jejích praktikách jsem objevila i na www.podvodne-firmy.cz. Také jsem objevila diskuzi o tom, že na vině je slevový portál. Kde je pravda, těžko říci. Stát se může cokoli. V každém případě je to o komunikaci, a ta neexistuje. S pozdravem K.
Zaslání zboží nebo vrácení za vouchery a poštovné.
|
Tweet |
V případě, že slevový portál je pouze zprostředkovatelem, je třeba zboží požadovat po prodejci. Pokud ten zboží nedodá ani v náhradní lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek včetně poštovného.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.