Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedna se o telefon Xiaomi Redmi 3s s Androidem 6.
Telefony, ktere nemaji zaplaty mladsi nez 2017-09-01 (coz muj telefon nema) maji problem v protokolu bluetooth, ktery umoznuje kazdemu (kdo ma potrebne znalosti a laptop) v dosahu bluetooth signalu telefon plne ovladnout. Tuto skutecnost demonstrovala a popsala izraelska firma Armis (http://www.armis.com/blueborne/).
Resenim problemu je upgrade kernelu, coz ovsem neni v tomto telefonu
mozne.
Tento problem se mi jevi jako skryta vada, protoze omezuje nakladani s produktem a v pripade, ze bych o nem vedel predem, pravdepodebne bych si tento telefon nezakoupil.
Zkousel sem telefon reklamovat u prodejce Mifomobil s.r.o, kde jsem problem pomerne podrobne popsal, prodejce problem jedno uplne ignoroval (vratili mi telefon pouze zresetovany do tovarniho nastaveni) a pri druhe urgenci a pozadavku radneho reseni jsem byl odmitnut s (plna citace): Zavada se neprojevuje, telefon aktualizovan. To mi stale pripada jako uplne nepochopeni problem a ignorovani mych pozadavku.
Telefon Xiaomi 3s, Android6, chyba bloototh.
Radne vyporadani reklamace.
Problem podle meho nazoru (a tez nazoru autorizovaneho servisu Xiaomi) nelze odstranit, tedy odstoupeni od smlouvy a vraceni penez.
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
závada se neprojevila. Reklamace nebyla uznána. A byla vyřízena řádně v termínu pro vyřízení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.