Společnost


Mifomobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25360Neuznani reklamace (nebezpecne) chyby softwaru Android

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2018, před 6 lety

Michal Nováček

Znění stížnosti

Jedna se o telefon Xiaomi Redmi 3s s Androidem 6.

Telefony, ktere nemaji zaplaty mladsi nez 2017-09-01 (coz muj telefon nema) maji problem v protokolu bluetooth, ktery umoznuje kazdemu (kdo ma potrebne znalosti a laptop) v dosahu bluetooth signalu telefon plne ovladnout. Tuto skutecnost demonstrovala a popsala izraelska firma Armis (http://www.armis.com/blueborne/).

Resenim problemu je upgrade kernelu, coz ovsem neni v tomto telefonu
mozne.

Tento problem se mi jevi jako skryta vada, protoze omezuje nakladani s produktem a v pripade, ze bych o nem vedel predem, pravdepodebne bych si tento telefon nezakoupil.

Zkousel sem telefon reklamovat u prodejce Mifomobil s.r.o, kde jsem problem pomerne podrobne popsal, prodejce problem jedno uplne ignoroval (vratili mi telefon pouze zresetovany do tovarniho nastaveni) a pri druhe urgenci a pozadavku radneho reseni jsem byl odmitnut s (plna citace): Zavada se neprojevuje, telefon aktualizovan. To mi stale pripada jako uplne nepochopeni problem a ignorovani mych pozadavku.


Produkt

Telefon Xiaomi 3s, Android6, chyba bloototh.


Požadované řešení

Radne vyporadani reklamace.

Problem podle meho nazoru (a tez nazoru autorizovaneho servisu Xiaomi) nelze odstranit, tedy odstoupeni od smlouvy a vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 20:52, před 6 lety

Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 11:05, před 6 lety

Dobrý den,

závada se neprojevila. Reklamace nebyla uznána. A byla vyřízena řádně v termínu pro vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2018 09:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2018 10:38, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.