Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Délka výluky byla 60 km s jednou zastávkou, proč nebylo použito autobusů s klimatizací? Teplota v autobuse byla 40 stupňů, jela jsem se dvěma dětmi, které mi kolabovaly.
Při nastupování jsme musely použít zastávky F ( nebyla tak daleko od nádraží ), ale při příjezdu za týden nás autobus vyplivl nedaleko parkingu pro kola, což s 2 kufry a dvěma dětmi bylo nemožné. Nechápu proč klienty nesložíte před vchodem do nádražní budovy. Na nádraží nebyl nikdo z pracovníků, aby nám cokoliv sdělil, nebyl tam však ani navazující vlak - rychlík. V pokladně nám bylo sděleno, že máme do Pardubic využít dalšího vlaku osobního, který stál na všech zastávkách. Naštěstí jsme stihly navazující vlak z Prahy do Opavy, který je jediný během dne.
Chápu, že je nutné provádět rekonstrukce tratí, ale je také dobré se vžít do role zákazníků. Moc jsme se na cestu z Opavy do Liberce těšily, hlavně děti, ale příště pojedeme autem.
PS. V Opavě jezdí na všech linkách mimo město autobusy TQM všechny s klimatizací. Určitě jiný požitek z jízdy.
Klimatizované autobusy, jiné místo k nástupu a výstupu z autobusů. Pracovníci ČD, kteří budou vždy informovat klienty.
Vlak, který má výluku by měl čekat na další jízdu na své trati, ještě jsem se s tímto řešením nesetkala, abych musela využít jiného -osobního - vlaku, s pozdějším odjezdem.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.