Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#25364Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2018, před 6 lety

Gabriela Málkova

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 09.07.2018 jsme u společnosti AAA auto koupili auto značky BMW 520d r.v. 2009. Při přepsání vozu na moji osobu manžel měnil podložky pod RZ a následně zjistit,že na víku kufru pod podložkou na RZ vyŕiznutá natvrdo rozbrušovací bruskou díra o velikosti cca 10x15cm. V den odjezdu na dovolenou 28.07.2018 jsme jeli do AAA auto pobočka Sokolov, kde jsme zjištěnou závadu ihned nahlásili a řekli ze se jedná o skrytou závadu. Reklamaci s námi sepsali,ale rovnou řekli že bude zamítnuta. Po týdnu přišel dopis se zamitnutou reklamaci s tím že jsme byli při koupi vozu upozornění ze jednotlivé součástky podléhajíci opotřebení se mohou blížit konci své životnosti na staří a opotřebení automobilu. Bohužel mi nepřijde ze by se víko kufru opotrebovalo natolik aby vznikla ona díra. Bylo to olepene izolační páskou a na tom podložky RZ AAA Auto. Takže z mého pohledu je to skryta závada,o které věděli a neřekli. Prosím jak postupovat dále? Auto nestalo zrovna málo a oprava by vyšla Cca na 30 000 Kč. Děkuji za odpověď Málková


Produkt

BMW 520d r.v. 2009


Požadované řešení

Kompenzace opravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 20:13, před 6 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 17:16, před 6 lety

Vážená paní Málková,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2018 17:26, před 6 lety


Gabriela Málkova

Dobrý den. SPZ byla 4SB 0977. Přikládam i foto jak to vypadá. V reklamaci byli fotky také použity. Na fotografii je vidět jak je to oblepené černou páskou. Bohužel mi nejde nahrát i druhá fotka kde je vidět jak je to odlepené. Děkuji Málková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2018 14:38, před 6 lety

Vážená paní Málková,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byla kolegy již informována. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2018 14:50, před 6 lety


Gabriela Málkova

Dobrý den. Vaši kolegové mi volali,ale nezlobte se na mě,ale nabízet 3000 Kč jako kompenzaci opravy,která vyjde na více? Ikdyz vezmu v potaz,ze koupím starší díl,musím ho dat nalakovat do barvy auta a najít mechanika který mi to opraví za rozumnou cenu není jednoduché. Takže všeho všudy mě ta oprava vyjde minimálně na 15000 Kč. Takže nesouhlasím s Vaši nabídkou. A navíc se porad obracet na to,ze auto je starší a je to běžné opotřebení vozidla? To už vůbec ne. Jsem celkem zklamaná z vaši nabídky. Čekala jsem lepší a fér jednání. A ne ze mi bude volat nějaký pan a ještě se mnou mluvit téměř arogantně... Nemám k tomu co víc napsat. Jen doufat ze to ještě jednou prehodnotite a přijdete s lepší nabídkou. Děkuji Málková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 14:23, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na výzvu spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2018 14:05, před 6 lety

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2018 14:29, před 6 lety


Gabriela Málkova

Dobrý den. No k tomu nemám co dodat... Nejdřív prasklá napravnice na autě,teď toto... Koukám strašně fér jednání z Vaši strany. Snažím se rozumně domluvit a abych měla uhrazenou aspoň půlku nákladů na opravu... Auto za 150 000 Kč,uvrtali jste nás do GPS za dalších 10 000 a teď se tady budem handrkovat o par tisíc korun. Je to směšné... Kdyby to bylo vyrezlé,tak ani nepípnu. Jelikož je to skryta závada,o které někdo musel evidentně vědět,budu si trvat má svém... Pěkný zbytek dne.. Málková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2018 12:51, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2018 20:49, před 6 lety


Gabriela Málkova

Dobrý den. Takže to znamená ze se máme zastavit na pobočce pro ty 3000 Kč? Malkova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2018 14:21, před 6 lety

Dobrý den,
ano, zastavte se prosím na pobočce.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2018 15:40, před 6 lety


Gabriela Málkova

Hodnocení: