Společnost


PROMA CB s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25371Zboží vráceno do 14 dnů, ale peníze nazpět jsem neobdržela

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2018, před 6 lety

Petra Štulová

Znění stížnosti

Dobrý den,
známá koupila mojí babičce naslouchátko koncem března. Zboží bylo nevyhovující, a tak jsme využili možnosti vrátit zboží do 14 dnů zpět. Zboží bylo navráceno s veškerým příslušenstvím i s obalem a bylo zasláno na jejich reklamační oddělení. Podací lístek mám uschován. Již to jsou 4 měsíce a peníze pořád neposlali zpět. Známá to neřešila, tak jsem se toho nyní chytla já (vnučka). Snažila jsem se na firmu dovolat, ale ani jeden z kontaktů, které mají uvedené na jejich webových stránkách, nefunguje. Jak můžu takovou situaci řešit? Můžu zavolat na ČOI? Nebo jaké mám možnosti? Číslo objednávky: 18445814. Cena: 828,- cena za odeslání balíku zpět: 74,-


Produkt

Číslo produktu: 3633 Platinium Osobní zesilovač dobíjecí Power JH-905 Cena: 828,- cena za odeslání balíku zpět: 74,-


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 14:23, před 6 lety

Při uzavírání smluv na dálku (přes internet), má spotřebitel právo podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.

Avšak dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku není možné využít práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní v případě, pokud bylo zboží dodáno v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Toto ustanovení transponovalo čl. 16 písm. e) směrnice o právech spotřebitelů.

Podle pomocného dokumentu ke správnému výkladu směrnice o právech spotřebitelů vydaného Evropskou komisí (DG JUSTICE GUIDANCE DOCUMENT), musí existovat skutečná obava, že po rozbalení ochranného obalu nebude možné zboží vrátit z hygienických důvodů. Příkladem takového zboží může být rtěnka, zubní kartáček nebo třeba i matrace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 22:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.