Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.srpna 2018 jsme obdrželi 7HDT Tablet Navi Cam radar na dobírku jsme zaplatili 4520.00 kč.
1/ Koupili jsme novou SD 16G, formátovali a úplně nabili tablet.baterii.
Tento tablet jsme si pořídili hlavně kvůli navigaci a vůbec jsme se nepokoušeli používat nějaké jiné vymoženoasti tabletu.
2/ podle návodu jsme se pokoušeli mnohokrát jet podle navigace - neúspěšně.
Pokaždé nás navigace vedla zaváděla na nějaké boční "objíždky" a odbočky.
Stále přepočítávala a zasekávala se.
Signál v této oblasti byl vždy velmi silný,řízený z více jak 7 satelitů.
Ale nikdy nás navigace nedovedla do předem nastaveného cíle.Při práci jsme byli u přístroje více jak dva se zkušenostmi s GPS.
Tablet 7palců GPS,camera,fotky JPEG,videa,huba MP3
Vzhledem k nedůvěře k úproduktu,žádáme o vrácení peněz a tento produkt vám zasíláme se vším příslušenstvím zpět.
6 srpna 2018 Jablonec nad Nisou
S pozdravem
Suchánek Vlastimil
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.