Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem navšívila Lídl v Hodoníně.V akci jste měli mít kafé Lavazza a vůbec nebylo.Akce začínala dnes a byla jsem na prodejně v 10.00.Prodavačka mi řekla,že mám přijet v týdnu a zkoušet.Tak pokud si myslíte, že moje auto jezdí na vduch,tak se šíleně pletete.Nechápu, proč dáváte do akce a letáků zboží, které vůbec na prodejny nedáte.Je to jen klamání zákazníků a myslím si, že i o hodně zákazníků tímto přicházíte.
S pozdravem
Bušková
kafé Lavazza
rozhodně nechci slevu,ale zboží které nabízíte a propagujete, za cenu uvedenou v letáku
|
Tweet |
V případě, že prodejce dává určité zboží do "akce" vztahuje se na takové jednání ustanovení přílohy 1 písm. d) k zákonu pro ochranu spotřebitele, které zní, že pokud obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama). V případě, že by se jednalo o vábivou reklamu, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci, která za takové jednání může obchodníka sankcionovat.
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.