Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v dubnu jsem nabourala pritelovym autem skútr. Pan na skútru po nehodě odjel domů, jeho škoda, kterou jsem autem udělala byla promacknuta SPZ, zadní blatník prasklý a uvolněný blatník. Před několika dny přišel závěr od pojišťovny, škoda vyčíslena na necelých 21 tisíc. Nový skútr stojí přes 30 tisíc. Zastupující likvidátor se vyjádřil tak, že při následném ohledání v servisu, tam bylo více problémů. Nikdo nám nedal možnost nahlédnout do faktur, abychom věděli, co vše se opravoval. Přijde mi, že ta cena je opravdu dost neadekvátní.
Pojistná událost
Prošetření toho, co vše bylo nauctovano a snížení ceny pojistné události
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění a situaci, kdy je smluvní stranou pojistné smlouvy). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.
Vážená paní Klocová,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na kontaktní údaje pojistníka.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Generali Pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailu stiznosti.cz@generali.com. Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Pojišťovna a.s., P. O. Box 151, 657 51 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.