Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den, mám dotaz, jak vyreklamovat vadný výrobek, dodaný dle příjmového listu č. 060002675118 ze dne 23.7.2018, jedná se o dvě křesla / zásilky 03068219583 a 4, v ceně 998,-Kč. z Ref: 201849191c. DIČ.:CZ63077051.
Tato křesílka bohužel neodpovídají kvalitě. Po prvním sezení cca váhy osoby 70kg, se hned rozjely, ohnuly a dokonce jedno se i ulomilo.
Jsem hluboce zklamaná, těšila jsem se z výrobku, prezentovaném na vašich stránkách a bohužel, nás zklamal.
Chci vědět jak postupovat při reklamaci a vracení peněz. Nemám zájem o žádnou náhradu za jiný výrobek.
děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Hanáková Naďa
v ceně 998,-Kč. z Ref: 201849191c. DIČ.:CZ63077051./2x křeslo/
chtěla b\ch výrobek vrátit a zaslat peníze zpět na účet.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Mimo jiné odpovídá kupujícímu dle § 2161 odst. 1 písm. a) za to, že v době, kdy kupující věc převzal, že má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé.
Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitel odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.