Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, Již několik let si u společnosti Kooperativa platím životní pojištění, součástí tohoto pojištění je i pojištění vážných onemocnění a to konkétně pojištění "PRO NĚJ" které je sjednáno speciálně proti rakovině prostaty a varlat.
28.3.2018 mi byla diagnostikováno rakovina varlat,naštěstí vše vyřešila operace, konkrétně chyrurgické odstranění varlete. Jelikož jsem přišel relativně včas tak nebyla nutná chemoterapie ani jiná lečba. Metastazý nebyli indikovaný a nador byl bez vaskulární invaze. Bohužel typ nádoru je prý velice agresivní (embryonální karcinom a zrálý teraton) takže je velká pravděpodobnost metastázovaní v průběhu 5 let.
Důvod proč jem nedostal léčbu je následnový, jsem mladý člověk 23 let proto když nebyli indikovány metastázy mi nechtěli zatím dávat chemoterapii dokud se neobjeví nějké naznaky matastastazování. ozařovaní a biologické látky na zalečení nebyli brány v potaz jelikož na tento typ nádoru neučinkují.
Tohle mi řekl onkolog, připadné zprávy a histologii mohu doložit.
Ale to nejduležitější je že pojištovna mi zamítla plnit jakoukolov částku z pojistné sumy 500 000 Kč z důvodu nesplnění obchodních podmínek.
Z odůvodnění od pojištovny jsem pochopil že důvod odmítnutí je že u nádoru nedošlo k nekontrolovatelnému šíření maligních buněk do zdrávé tkáně, došly k tomu právě tak že na histologickém rozboru je nápsáno že nedošlo k vaskulární invazi, tohle jsou ovšemdvě diametrálně odlišné věci k nekontrolovatelnému rustu mailgních buněk do zdravé tkáně dochozí u každého zhoubného nádoru který mě byl diagnostikován. Vaskulární invaze je jen rizikový faktor šířeni do cév a žil který se projevý u zhoubných nádorů až později.
Proto se domnívám že můj nárok na vyplacení pojistné částky je oprávněný
V příloze posílám dokumenty k udalosti.
Děkuji Tomáš Burián
Pojištění vážného onemocnení PRO NĚJ
Vyplacení pojistné částky.
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.
Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“