Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 18.7. jsem si na "vigoshop.cz" objednal zboží, 19.7. bylo odesláno a dne 20.7. jsem si jej vyzvedl na poště. Ještě ten den jsem se rozhodl, že jej vrátím a vyplnil jsem online formulář pro vrácení zboží, následně jsem dostal kód reklamace. Dne 23.7. jsem zásilku podal na poštu a 25.7. byla doručena na sběrné středisko v Brně. Pár dní poté jsem se na chatu informoval, jestli jim už zboží přišlo. Odepsali mi, že poté, co zboží přijde na sběrné středisko, tak se odesílá na adresu firmy a že mám čekat na potvrzující email s informací o přijetí zboží. Zatím jsem žádné potvrzení ani jiný email neobdržel. Napsal jsem přes chat(tam mi to vždy po chvíli z jejich strany ukončí) a na maily moc neodepisují. A také mi sami nabídly, že když zboží nebudu chtít, tak ho mám vrátit, ale hlavní je to, že jsem objednávku chtěl zrušit ještě před samotnou expedicí(což dle zákona mohu do doby expedice) cca 1h po objednání, což určitě nebyl problém(psal jsem přes chat i přes mail) - zásilka byla odeslána až 19.7., což je druhý den po objednání.
Chytré hodinky Premium Elegant lp - Elegantní Hnědá
Vyřízení vrácení(resp. reklamace) a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.