Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
snažila jsem se reklamovat rozbitý šlehač JATA.
Šlehač jsem dostala od exmanžela.
Po měsíci jsem se dotazovala, zda je reklamace vyřízená, prý ano, je vystavený dobropis a přijde mail ohledně zadání čísla účtu pro vrácení peněz. Nic nepřišlo, opět jsem volala Alzu, prý je posláno na mail, ptám se na jaký, prý exmanželův, ptám se proč, když jsem v reklamaci uvedla všechny náležitosti a kontakty na mě. Nejprve prý je to standardní postup, že se reklamace řeší s tím, kdo věc původně zakoupil a mám si to vyřídit s exmanželem, což nepřichází v úvahu. Po dalším telefonátu prý chyba reklamačního oddělení, prý bude okamžitě vyřešeno, je prý zadáno v systému, že dobropis nemá být na exmanžela proplacen, nicméně opět skoro 14 dní pryč a nic se nestalo.
Ráda bych tuto záležitost měla už vyřešenou, proto žádám, aby s tím už laskavě někdo pohnul.
Děkuji.
doklad k nákupu má číslo 2164540102
Byla bych ráda, aby byl vystaven dopropis na mé jméno a adresu a samozřejmě jsem obdržela co nejdříve peníze z reklamace. Děkuji
|
Tweet |
Práva z vadného plnění a z nesplněné jakosti při převzetí se nevážou na věc jako takovou, jedná se o práva a povinnosti smluvních stran kupní smlouvy.
Spotřebitelka musí skutečně prokázat, že nastoupila do právního vztahu, který byl založen kupní smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím, který byl uveden při uzavírání kupní smlouvy, místo původního vlastníka věci, a že společně s tím na ní byla převedena práva z vadného plnění. Více informací ohledně postoupení práv z vadného plnění je možné vyhledat na webové adrese: www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.