Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejde vysunout madlo už při zabalení věcí do nového kufru se madlo zasekávalo ale nakonec se vysunulo po příjezdu domu už nešlo vysunout vůbec takže dle mého názoru už bylo madlo nějakým způsobem poškozeno a cestováním se vše dokončilo
Reklamace uplatněna 17.7.2018 AHOLD Nákladní 3201 41501 Teplice
To že je kufr nějakým způsobem odřený je pochopitelné je to kufr na cestování cestujeme bezmála 15 let a u žádného kufru se nám nic podobného nestalo a že jsou opravdu opotřebené chtěli jsme jen kufr aby lépe vypadal.Čekala jsem že kufr opravíte a já ho mohla odnést do klokánku pro děti.Byla chyba si koupit takto nekvalitní kufr nic s tím asi neudělám ale příště kufr kvalitní a jiné značky váš přístup k zamítnutí reklamace takovou firmou jako je vaše mě
opravdu překvapil
To pominu skutečnost že jsme měli dostat sadu tří kufrů na účtence jsme si toho nevšimli až při reklamaci a ty dva samozřejmě nemají kamerový systém uchovávají jen 14 dní takže taky smůla
Kufr velký stripe č výrobku Z13000062
Výměna zboží nebo oprava
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.