Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25396Drzý doručovatel 7.8.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Katerina Doktorová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes dne 7.8.2018 mi byl doručován balik od Vaši PPL služby. Balík mi měl být doručen ve večerních hodinách a to mezi 17:00 - 21:00 . V 9:53 mi volal kuryr s balíčkem. Bohužel jsem neměla mobil u sebe, protože jsem v práci.
Následně mi přišla SMS zprava od daného kurýra.
“Dobry den vy si nikdy neobjednavejte pres PPL baliky nikdy jsem vam nic nedorucil nechapu”
Jednou se mi stalo, ze jsem balík nemohla převzít. Dnes jsem počítala stim, ze mi balík bude doručován ve večerních hodinách kvůli práci.
Prosím Vás o vyřešení této situace, aby takové problémy nevznikali častěji.
Děkuji,
přeji hezky den


Produkt

AndyStore č. Zásilky : 40793224940


Požadované řešení

Žádám , aby byl Váš zaměstnanec poučen o zásadách slušného chování a komunikaci se zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 14:48, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 21:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.