Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes dne 7.8.2018 mi byl doručován balik od Vaši PPL služby. Balík mi měl být doručen ve večerních hodinách a to mezi 17:00 - 21:00 . V 9:53 mi volal kuryr s balíčkem. Bohužel jsem neměla mobil u sebe, protože jsem v práci.
Následně mi přišla SMS zprava od daného kurýra.
“Dobry den vy si nikdy neobjednavejte pres PPL baliky nikdy jsem vam nic nedorucil nechapu”
Jednou se mi stalo, ze jsem balík nemohla převzít. Dnes jsem počítala stim, ze mi balík bude doručován ve večerních hodinách kvůli práci.
Prosím Vás o vyřešení této situace, aby takové problémy nevznikali častěji.
Děkuji,
přeji hezky den
AndyStore č. Zásilky : 40793224940
Žádám , aby byl Váš zaměstnanec poučen o zásadách slušného chování a komunikaci se zákazníky.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.