Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25397Nedoručování pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Eva Kryšková

Znění stížnosti

Již několik měsíců je v našem městě kritický stav co se doručování pošty týče, protože počet doručovatelek z neznámých důvodů klesl ze 17 na 4 a někdy i na pouhé 2. což znamená, že NENÍ DORUČOVÁNA ABSOLUTNĚ ŽÁDNÁ POŠTA. Pro soukromou poštu si chodíme přímo na poštu k doručovatelkám i když je to nelegální. Nyní však řeším problém firemní pošty, protože jsem za ní zodpovědná a je začátek nového měsíce a nepřišlo vůbec nic, jen věci z e-mailu nebo datových schránek a jedna věc, kterou odesílatel přinesl osobě, ale jinak nepřišlo za posledních 14 dní VŮBEC NIC. Proto hledám způsob jak se k té poště dostat bez pošťačky, je to důležitá pošta jako faktury apod. Proto prosím o jakoukoliv pomoc.
Děkuji
E.K.


Požadované řešení

DONUCENÍ DORUČOVATELEK K ROZNÁŠENÍ POŠTY TŘEBA I HRUBOU SILOU !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 14:10, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.