Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25398Špatná dodávka elektrického proudu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 29 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Jana Ivan

Znění stížnosti

V minulém týdnu, nám byla minimálně 3x přerušena dododávka el.proudu. Nikdo nám na info lince nebyl schopen říct, jak dlouho bude závada trvat. Za to co za dodávku el.proudu platím, očekávám daleko lepší služby!!!


Požadované řešení

sleva za odběr el. proudu, případně nějaký bonus nebo dárek jako omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 13:51, před 6 lety

Provozovatel distribuční soustavy je povinen při plánovaném omezení nebo přerušení distribuce elektřiny oznámit započetí a skončení omezení nebo přerušení dodávek elektřiny způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací a uveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup, nejméně však 15 dnů předem. Ohlašovací povinnost nevzniká při provádění nutných provozních manipulací, při nichž omezení nebo přerušení dodávky elektřiny nepřekročí 20 minut. Nedodržení povinnosti informovat o plánovaném omezení nebo přerušení distribuce elektřiny je přestupkem, za který může být provozovatel distribuční sítě pokutován Energetickým regulačním úřadem.

Pokud by omezení nebo přerušení dodávek elektřiny bylo zahájeno dříve nebo ukončeno později, než provozovatel distribuční sítě informoval své zákazníky, má spotřebitelka právo na náhradu ve výši 10 % z její roční platby za distribuci, maximálně však 6 000 Kč v sítích do 1 kV, 12 000 Kč v sítích nad 1 kV do 52 kV, nebo 120 000 Kč v sítích nad 52 kV. Náhradu lze uplatnit u provozovatele distribuční sítě do 60 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni, ve kterém mělo být podle standardu omezení nebo přerušení distribuce elektřiny započato nebo ukončeno.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má rovněž možnost se obrátit na Energetický regulační úřad. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.