Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2540Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 11 lety

Simona S.

Znění stížnosti

Dobrý den, 2.1. jsem si na Nákup v akci zakoupila slevový kupon na samolepky od f. HPORT. Kupon jsem uplatnila a ještě firmě musela zaplatit za poštovné a ochranný tubus. Pak jsem jen čekala. V únoru mi došla trpělivost a napsala jim mail (telefon prý funguje jen mezi 8-10 hod). Přišla mi automatická zpráva, že jsou na dovolené. nyní v březnu jsem se po samolepkách začala shánět znovu. Ale firma už neodpovídá ani na e-maily, také stáhli tel. číslo z webových stránek. Takže mi došlo, že asi bude nějaký problém a vyhledala jsem i na internetu lidi s podobnou zkušeností. Řešení? Poslat objednané zboží (přesně to, co jsem si objednala, a ne nějaké jiné, jak jsem se o firmě dočetla na internetu). Děkuji.


Produkt

samolepky na zeď auta


Požadované řešení

Poslat objednané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 10:33, před 11 lety

V případě, že byla již uhrazena cena výrobku včetně poštovného a obalu a prodejce zboží neposkytl ani v přiměřené lhůtě, jedná se ze strany obchodníka o podstatné porušení smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a kupující má nárok na odstoupení a vrácení uhrazených finančních částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:56, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.