Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 2.1. jsem si na Nákup v akci zakoupila slevový kupon na samolepky od f. HPORT. Kupon jsem uplatnila a ještě firmě musela zaplatit za poštovné a ochranný tubus. Pak jsem jen čekala. V únoru mi došla trpělivost a napsala jim mail (telefon prý funguje jen mezi 8-10 hod). Přišla mi automatická zpráva, že jsou na dovolené. nyní v březnu jsem se po samolepkách začala shánět znovu. Ale firma už neodpovídá ani na e-maily, také stáhli tel. číslo z webových stránek. Takže mi došlo, že asi bude nějaký problém a vyhledala jsem i na internetu lidi s podobnou zkušeností. Řešení? Poslat objednané zboží (přesně to, co jsem si objednala, a ne nějaké jiné, jak jsem se o firmě dočetla na internetu). Děkuji.
samolepky na zeď auta
Poslat objednané zboží
|
Tweet |
V případě, že byla již uhrazena cena výrobku včetně poštovného a obalu a prodejce zboží neposkytl ani v přiměřené lhůtě, jedná se ze strany obchodníka o podstatné porušení smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a kupující má nárok na odstoupení a vrácení uhrazených finančních částek.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.