Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 7.8.2018 v 13:45 mi volala z čísla 729930215 jakási paní, která tvrdila, že volá z o2 bonusového centra. Oznámila mi, že mám nárok na bonusy v podobě nějakého notebooku (pouze s doplatkem 499 Kč) a k tomu mobilní internet se slevou 200 Kč, takže "pouze" za 599 kč/měs. Na nic nečekala a hned začala povídat, že mi určitě udělala radost a jak mi ho posílají na adresu apod...to si snad už děláte srandu. Samozřejmě jsem řekl, že nic takového nechci a telefon ukončil.
nabídka služeb
Takhle se solidní operátor nechová a můžu říct, že ještě jednou na mě budete zkoušet nějaké podobné praktiky, tak se všemi službami u vás končím i kdybych měl doplácet pokuty za smlouvy. Doufám, že podniknete kroky proto, aby se podobné telefonáty neopakovali.
|
Tweet |
Dle § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k těmto okolnostem: načasování, místo a doba trvání obchodní praktiky, způsob jednání, jeho výhružnost a urážlivost, vědomé využití nepříznivé situace spotřebitele, nepřiměřené překážky pro uplatnění práv spotřebitele, nebo hrozba protiprávním jednáním.
Spotřebitel by se mohl obrátit na Český telekomunikační úřad, do jehož působnosti daná problematika spadá.
Pěkný den,
velmi nás mrzí, pokud jste obdržel neúplné informace. Pokud nemáte o marketingové nabídky z naší strany zájem, doporučím v aplikaci Moje O2, kliknout na nastavení účtu a následně zadat nesouhlas s GDPR.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.