Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od 1.2. 2018 do 1.9. 2018 mám podepsanou platnou žádost/opatření č. 402082 130 (77 341924 21 za 1.400,-Kč) kvůli přesměrování korespondence z adresy Sokolovská 429/208, 180 00 Praha 8 na adresu Hálkova 889, 472 01 Doksy.
Jak je tedy možné, že mám na adrese Sokolovská plnou schránku pošty!!!
Bydlím 130km daleko od Prahy a nemám čas jezdit kontrolovat schránku, proto jsem využil a řádně zaplatil vaši službu na přesměrování pošty, tak sakra nechápu proč měsíc před skončením platnosti opaření mi najednou nechodí pošta do Doks.
Na kontakty Pošty - Praha 8 volám od rána a prostě není možné se k Vám dovolat. Nemám čas sedět celý den u telefonu a dokola vytáčet čísla.
Není to poprvé co řeším tento problém a už mě to opravdu nebaví a obtěžuje.
Děkuji
Stöckl Marek
Sjednání okamžité nápravy!!!
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme zaplacenou službu písemně reklamovat a požadovat přiměřenou slevu z ceny služby, není-li služba poskytována v souladu s poštovními podmínkami. Službu však nelze využít u zásilek, u kterých odesílatel uvedl poznámku „Nedosílat".
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.