Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
chci se zeptat na správnost postupu výpovědi prémiového členství pro seznamku be2. Dle návodu na jejich stránkách jsem vytvořil výpověď formou podepsaného dopisu a odeslal na dva emaily: zakaznickyservis@academic-singles.cz a zakaznickyservis@be2.cz.
Moje přihlašovací údaje: michal.pinos2@gmail.com Michal Piňos. Prémiové členství sem objednal 15.7.2018 a chci to zrušit co nejdříve, nejpozději k 14.8.2018 aby se mi z účtu nestrhla další částka.
Nebo případně prosím o postup jak členství mám vypovědět.
Děkuji předem za odpověď Michal Piňos - michal.pinos2@gmail.com
be2 michal.pinos2@gmail.com
Zrušení prémiového členství na seznamce
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175524849
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství na www.be2.cz bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 15/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Hodnocení: