Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25408Výpověď prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Michal Piňos

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci se zeptat na správnost postupu výpovědi prémiového členství pro seznamku be2. Dle návodu na jejich stránkách jsem vytvořil výpověď formou podepsaného dopisu a odeslal na dva emaily: zakaznickyservis@academic-singles.cz a zakaznickyservis@be2.cz.
Moje přihlašovací údaje: michal.pinos2@gmail.com Michal Piňos. Prémiové členství sem objednal 15.7.2018 a chci to zrušit co nejdříve, nejpozději k 14.8.2018 aby se mi z účtu nestrhla další částka.
Nebo případně prosím o postup jak členství mám vypovědět.
Děkuji předem za odpověď Michal Piňos - michal.pinos2@gmail.com


Produkt

be2 michal.pinos2@gmail.com


Požadované řešení

Zrušení prémiového členství na seznamce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 16:07, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2018 15:48, před 6 lety

ID: 175524849


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství na www.be2.cz bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 15/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.8.2018 15:49, před 6 lety


Michal Piňos

Hodnocení: