Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jsem koukám jedna z mnoha případů. Mám stejnou zkušenost jako většina zde. Dnes mi bez jakékoli informace bylo na účtě zablokováno 2247,-Kč. Služba je nabízena na měsíc za 146,-Kč. Ano souhlasila jsem s touto částkou na 1 měsíc, kdy po jedné návštěvě těchto stránek jsem zalitovala této investice a dál již tento portál nenavštívila. Až dnes, po zablokování své karty, kdy jsem vůbec nechápala, kde jsem včera provedla platbu kartou, aniž bych musela potvrdit platbu, k hrůze jsem zjistila, že společnost be2 si může platbu samovolně strhnout bez jakékoli informace, bez dodání faktury pro platbu (mimochodem ani na první platbu jsem žádnou neobdržela) a toto bez jakéhokoli upozornění, jsem navštívila opět jejich stránky. Ano je to chování neetické, nekorektní a dopátrat se jak profil zrušit, vymazat a veškeré informace o své osobě smazat z této databáze je poměrně zdlouhavé. Odeslala jsem řádně svou výpověď tak jak je uvedeno na jejich stránkách a čekám na vyjádření, kdy očekávám odblokování platby na kterou dle mého názoru nemají nárok a smazání celého mého profilu. Nevím jak na tento můj dotaz budete reagovat, ale asi by bylo fajn na tuto společnost upozornit širokou veřejnost, jelikož dle mého lidského chápání, je toto opravdu jednání typo Šmejdi, tak jak zde uvedl jeden nespokojený zákazník.
Jen doufám, že nebude poškozených přibývat a tato společnost buď přehodnotí své jednání s klienty anebo zruší působení na českém trhu!!!!
Děkuji.
Řešení je jednoduché, neklamat klienta, nenutit nu službu kterou nechce, nehledat kličky, nezneužívat lidské zoufalosti. V mém případě je řešení jednoduché, nestrhávat peníze za službu kterou nevyužívám a nestojím o ni a zrušit můj profil trvale na seznamce be2.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175754493
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Dobrý den,
ano, zákaznické centrum mě kontaktovalo s vyjádřením lítosti ze vzniklé situace a informací, že odstoupení od smlouvy mělo být doručeno nejpozději 2.8.2018. Profil na mou žádost k dnešnímu dni smazali, ale peníze si zajisté strhli. Za co???? Za jednu návštěvu, hloupou registraci, úhradu služby na měsíc a víc nic. Pro matku samoživitelku celkem zásah do rozpočtu a nic z toho. Několik strávených hodin řešením této situace, do které se dostalo již poměrně dost nešťastných lidí. Jak jsem již uvedla, je toto chování neetické, šmejdovské!!!!! Proč lidem nepošlete plnohodnotnou smlouvu, nějaký doklad o zaplacení, informaci o blížícím se konci výpovědní doby a prodloužení placené služby za tuto částku řádně a v plném znění???? Asi to není až tak čistý obchod!!!! Proč mi všechny zprávy od vaší společnosti chodí do spamu???? Asi pro to, že zde nebude nějaký individuální přístup. Proč neaktivní účty nekontrolujete???? Jen doufám, že se o vašich praktikách bude více psát a mluvit ať takových lidí jako jsem já a dle netu další tisíce nepřibývá. Tři pracovní dny prodlení, celkem drahá legrace....
ID: 175754493
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 06/07/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den vážení,
vzhledem k potvrzení o smazání mého nevyužívaného účtu vás žádám o vrácení platby za služby, o které jsem neměla a nemám zájem.
Vzhledem k tomu, že je hodně takto oklamaných lidí, předala jsem celou záležitost právnímu zástupci.
Doufám, že vše bude brzy kladně ukončeno a nebude přibývat vámi poškozených zákazníků.
S pozdravem
Kateřina Marešová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 175754493
Dobrý den.
Výmazem profilu na základě výslovné žádosti uživatele nedochází k navrácení poplatku za služby, kterých se uživatel výmazem profilu vzdal.
V případě, že jste si své Prémiové členství již nepřála dále využívat, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení).
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.