Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#2541Opakované odpírání plnění a hrubé,urážlivé chování likvidátora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 11 lety

Jiří Čepelák

Znění stížnosti

Opakované odpírání plnění škodní události č.4642352 a hlavně podání stížnosti,na šokující hrubé a urážlivé chování likvidátora pana Jiřího Březiny z MT Nymburk os.č.737/226290 při zápisu o prohlídce škody na majetku ze dne 9.12.2013.Pan Březina na mne při zápisu dne 9.12.2013 bezdůvodně hystericky křičel,že jsem lhář a podvodník.Toto chování považuji za nepřípustné a hrubě urážlivé.
Upozorňuji,že jsem od výše uvedeného zápisu o prohlídce ze dne 9.12.2013 doposud neobdržel žádné vyjádření,přestože jsem v tomto zápise vyjádřil nesouhlas s jeho obsahem a poukázal na nepřípustné chování a jednání vašeho likvidátora s klientem.


Produkt

Číslo PU 4642352,Číslo poj.smlouvy 3076228817


Požadované řešení

Trvám na nároku na plnění poj.události č.4642352 a čestně prohlašuji,že jsem provedl fotodokumentaci poj.události v rámci svých možností s přesvědčením,že bude dostačující jako důkazní materiál včetně povětrnostních podmínek,které jsou průkazné.
Dále trvám na vysvětlení hrubého a urážlivého chování vašeho likvidátora pana Jiřího Březiny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 12:41, před 11 lety

V případě, že jsou splněny všechny podmínky pro poskytnutí pojistného plnění, je pojišťovna povinná jej vyplatit. Dle § 16 zákona o pojistné smlouvě je pojišťovna povinná ukončit pojistné šetření do 3 měsíců od nahlášení události a do 15 dnů od ukončení šetření vyplatit pojistné plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:52, před 10 lety

Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.