Společnost


ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25410Nevyřízená reklamace, obvinění v padělání faktury a neprovedená zaplacená práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Andrej Bobrov

Znění stížnosti

Dne 9.08.2018, 8 dní před ukončením mé záruky na notebook jsem se
rozhodl reklamovat více záručních vad najednou, které se mi
nahromadily během téměř dvouletého užíváni počítače. Z důvodu
rychlejšího postupu jsem se obrátil přímo na servisní středisko výrobce.
Reklamace mi byla uznána a vyzvednutí kurýrem společnosti proběhlo
následující den. Během prvního týdne mi servisní strana uznala vady
výrobku a navrhla dodatečně opravu mechanický poškozených dílů s
jejích neceněním. S částečnou opravou jsem souhlasil a řízení
pokračovalo dále. Dne 2.07.2018 jsem komunikoval se servisem po více
než 20-ti dnech reklamace s tím, že žádám o navracení částky v případě,
že reklamace neproběhne v zákonné 30ti denní lhůtě. Servis můj
požadavek potvrdil a požádal ho zaslat elektronicky písemně, což jsem
učinil. Dnes ráno 7.08.2018 mi kurýr doručil baliček s tím, že mám
zaplatit dobírkou mimozáruční servis, který jsem si objednal. Po
otevření notebooku jsem zjistil, že záruční reklamace nebyla vyřízená
ani mimozáruční servis, za který jsem zaplatil, nebyla poskytnuta ani
splněná. Ihned jsem volal na servisní středisko a tam mi sdělily, že ten
netebook byl v opravě ještě před zakoupením dle mnou prokázané
faktury a že jsem byl opakovaně kontaktován servisním střediskem a
jelikož jsem nekomunikoval, rozhodli se mi poslat notebook zpět zcela
bez opravy. Jako zdůvodnění mi bylo uvedeno, že notebook byl
zakoupen ještě v roce 2015 a tehdy byl opraven, a já jsem podělal
dokumenty o záruce, která mně mněla skončit 6 měsíců zpátky. Pro mě
tato informace je zcela absurdní a zní jako způsob vyhnutí se povinnosti
vyplatit mi zákonnou částku. Navíc uvedli jako důvod odeslání zpět bez
provedení jakýchkoliv oprav ani těch zpoplatněných, za které jsem
zaplatil to, že jsem nekomunikoval. Což vůbec neodpovídá pravdě.


Produkt

Reklamace Notebooku ASUS N751JX


Požadované řešení

Pánové dokončí reklamaci a dodají díly, za které jsem zaplatil. Vráti mi
notebook v opraveném stavu a omluví se za obviňování mně osobně, že
jsem falšoval nějaké doklady z Alzasoftu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 13:54, před 6 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis ani výrobce produktu totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.