Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po týdnu nošení se mi rozpadla pravá bota - rozlepený spoj boty u špice i na patě /JENNY FAIRY WS567-1, vel. 38/černá, cena 399 Kč/ Boty jsem byla reklamovat dne 20.7.2018 v prodejně CCC Centro Zlín. Bylo mi nabídnuto, ať si ihned vyberu nové stejné nebo jiné boty, to jsem odmítla. Boty z CCC už nechci. Paní prodavačka začala být arogantní, nepříjemná, že tedy se mnou reklamaci sepíše. V reklamačním protokolu je uvedeno, že si přeji buď nové boty nebo vrácení peněz /reklamace byla uplatněna cca po týdnu od zakoupení - tj. do 6 měsíců od zakoupení/. Přitom jsem jim výslovně říkala, ať tam napíší, že si přeji odstoupit od smlouvy. Na to mi řekly, že to takhle do počítače zadat nelze... Z obchodu se mi po nějaké době ozvaly, že je reklamace vyřízena. Dnes 7.8.2018 kolem 12 hodiny jsem šla na prodejnu, kde mi chtěly dát opravené boty, což jsem odmítla. Ještě neuplynula 30 ti denní lhůta na vyřízení reklamace, mám čas do 19.8.2018. Opravené boty jsem odmítla s tím, že v reklamačním protokolu mám požadavek na nové boty nebo vrácení peněz. Když jsem si boty prohlédla, tak pata na opravované botě je jakoby prošláplá, jen to zalepili, tlačilo by mě to při nošení. Nic jsem jim nepodepsala, boty jsem jim tam nechala s tím, že se ještě poradím. Byly tam 3 prodavačky, z toho 2 byly velmi neprofesionální, arogantní a nepříjemné. Jedna /silnější postavy/ dokonce dělala, jak se těch botů štítí, když na ně sahá. Bylo mi to velmi nepříjemné a bylo to ponižující. Myslím, že s takovým chováním by měla být někde uklizena a neměla by přijít vůbec do styku se zákazníkem. Shodou okolností je to ta stejná, která reklamaci přijímala. To se chovala taky velmi neprofesionálně...
Boty JENNY FAIRY WS567-1, velikost 38, barva černá, cena 399 Kč, kód produktu 2220610180031
Požaduji vrácení peněz, jelikož se domnívám, že vada na botě byla již při nákupu. Boty byly koupeny 1.7.2018, cca týden nošené, reklamované 20.7.2018
|
Tweet |
Dle § 2169 občanského zákoníku má kupující primárně nárok na opravu věci, je-li možná. V případě, že oprava možná není, má kupující nárok na výměnu věci, a není-li ani tato možná, tak na odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel si tedy může v rámci reklamace zvolit nárok, který požaduje. Vždy je ovšem potřeba zohlednit povahu vady. Jednalo-li se tedy o vadu, kterou byl prodávající schopen opravit, postupoval prodávající v souladu se zákonem, když vadu odstranil opravou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.