Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25418Neoprávněné stržení peněz, banka vzala zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Jaroslava Špacírová

Znění stížnosti

Objednala jsem si jen zkušební demo verzi 20.6.2018 za 156kč.Jenže jsem neměla otevřený účet, tak nemohli nic strhnout, já jsem hned vzápětí vše smazala ale č.účtu tam prostě zůstane a vše co se týče platební karty a členství. 23.7.2018 mi najednou přišla sms z banky,
že mi bylo strženo 156,-kč a 2247,-kč volala jsem do banky a tam jsem se dozvěděla že si to strhla seznamka b2. Já jsem se zaregistrovala na Singles50 a tam byl poplatek 1090,- na 3 měsíce.Podala jsem reklamaci v bance na neoprávněné stržení peněz.
Hned jsem pátrala o zrušení členství sice vymazané ale tam to prostě zůstane i když to smažete.Poslala jsem e-_mailem výpověď tak jak to má být , za 3dny mi přišel e-mail,že to musí být podepsané ručně,jelikož jsem jela na dovolenou odepsala jsem, že na výpovědi trvám a až přijedu z dovolené hned jí pošlu.Vše bylo tak na rychlo.31.7.2018 mi byly peníze vrácené bankou. Teď jsem dostala 2 upomínku že už musím zaplatit 2547.-kč . Já jsem ale stačila vše ve lhůtě. za 156,-kč na měsíc a 3 týdny na zrušení členství. Nechápu jak to tedy počítají.Moje smlouva je prostě neplatná a nevím jakým právem mi ji ještě prodlouží, když už v té době je neplatná.


Produkt

referenční číslo: CZ-2018-07-31-175150124-KS-CB


Požadované řešení

Já si myslím, že email je tam max.za 5 min. a nevím proč mám čekat 3 dny než se mi ozvou, to už je zdržení 3 dnů. Jsem ochotna zaplatit těch 280kč poplatek, že banka vzala zpět peníze. Víc platit nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 16:15, před 6 lety

Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy zaslala společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Pokud společnost získala neoprávněné majetkový prospěch (společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale zasláním výpovědi odpadl), je povinna jej vydat spotřebitelce bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala. Pokud tak neučiní, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 15:19, před 6 lety

Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2018 17:13, před 6 lety

ID: 175150124


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum a Oddělení pohledávek Singles50.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 08:16, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 11:31, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.