Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si jen zkušební demo verzi 20.6.2018 za 156kč.Jenže jsem neměla otevřený účet, tak nemohli nic strhnout, já jsem hned vzápětí vše smazala ale č.účtu tam prostě zůstane a vše co se týče platební karty a členství. 23.7.2018 mi najednou přišla sms z banky,
že mi bylo strženo 156,-kč a 2247,-kč volala jsem do banky a tam jsem se dozvěděla že si to strhla seznamka b2. Já jsem se zaregistrovala na Singles50 a tam byl poplatek 1090,- na 3 měsíce.Podala jsem reklamaci v bance na neoprávněné stržení peněz.
Hned jsem pátrala o zrušení členství sice vymazané ale tam to prostě zůstane i když to smažete.Poslala jsem e-_mailem výpověď tak jak to má být , za 3dny mi přišel e-mail,že to musí být podepsané ručně,jelikož jsem jela na dovolenou odepsala jsem, že na výpovědi trvám a až přijedu z dovolené hned jí pošlu.Vše bylo tak na rychlo.31.7.2018 mi byly peníze vrácené bankou. Teď jsem dostala 2 upomínku že už musím zaplatit 2547.-kč . Já jsem ale stačila vše ve lhůtě. za 156,-kč na měsíc a 3 týdny na zrušení členství. Nechápu jak to tedy počítají.Moje smlouva je prostě neplatná a nevím jakým právem mi ji ještě prodlouží, když už v té době je neplatná.
referenční číslo: CZ-2018-07-31-175150124-KS-CB
Já si myslím, že email je tam max.za 5 min. a nevím proč mám čekat 3 dny než se mi ozvou, to už je zdržení 3 dnů. Jsem ochotna zaplatit těch 280kč poplatek, že banka vzala zpět peníze. Víc platit nebudu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy zaslala společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Pokud společnost získala neoprávněné majetkový prospěch (společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale zasláním výpovědi odpadl), je povinna jej vydat spotřebitelce bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala. Pokud tak neučiní, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
ID: 175150124
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum a Oddělení pohledávek Singles50.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.