Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#25420Chování prodavače při reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2018, před 6 lety

Michal Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den.
Reaguji na událost ze dne 7.8.2018 Ulice na Poříči8.
Od společnosti mám už asi desátý telefon a doteď spokojenost.Bohužel v prosinci 2017 jsem dceři 9let zakoupil Samsung s5 3600kč použitý k vánocům smluvní záruka 6 měsíců uplatnění práva z vad 24 měsíců.Mobil při hraní hry začal problikávat display a teď pořád svítí pruhy zašel jsem do obchodu Mobil Pohotovost Spálená ulice kde mi bylo řečeno že se to stalo hrou a oprava 3tisíce což jsem odmítl.Druhý den jsem opět zašel do firmy Mobil Pohotovost na Poříčí.Přeci jen dárek k vánocům a vím že dcera se k telefonu stále pěkně chovala a skoro na nic nepoužívala občas na hry a nebo sms ale vše doma a aní ven sním nechodila a mobil je stále tak jak jsem zakoupil až na ten divně svítící display .Bylo mi jí líto tak jsem se rozhodl i stím že vím že se kněmu pěkně chovala a v tomto případě jde o technickou závadu koupit stejnej další.Zde pán prodavač opět prohlásil display 3tisíce ale že hrou se to stát nemohlo že nejspíše jde o to že mobil musel někdy spadnout a že i když vypadá jinak vpořádku tak po čase pádu mohl takto začít blbnout a že koupí použitého z bazaru stím musím počítat.Řekl jsem mu že škoda že je záruka 6měsíců že kdyby byla delší a on reklamaci tímto zamítnul hodím mu ho nahlavu protože vím že u nás chyba používání nebyla.On nato jestli vyhrožuju a že nás lidi kteří kupujeme použité telefony nechápe a že máme koupit nepoužitej novej.Víte mám dvě dcery manželka na mateřské hypotéka a jsem rád když ještě ušetřím nějakou korunu a 3tisíce je momentálně pro mně opravdu dost a to co řekl i před mojí dcerou která šla s radostí dalšího telefonu semnou mně dost naštvalo.Jsem řidič tramvaje vím že se najdou lidi kteří na DPP nadávaj ale nikdy bych jim neřekl ať jezdí autama a že je nechápu že jezdí sockou.No nicméně jsem zakoupil použité:-) Samsung s4 a Samsung s5 a zakoupil i delší záruky na 1,5 roku.I když pokavaď se něco stane nevím jestli to uznaj když stačí říct někdy dávno vám musel spadnout a teď se telefon začal takto chovat nicméně jsem nechal i napsat na záručáky že telefony jsou trochu poškrábané od používání předchozích majitelú.A já se ptám opravdu nelze předešlí telefon reklamovat když má uplatnění práva z vad 24 měsíců?Popřípadě prosím písemnou omluvu od pana prodávajícího a dopis jak to sním bylo projednáno a nebo opravdu nás tato firma co prodává i použité telefony nechápe?Moc vám v této pomoci děkuji


Produkt

Reklamace Samsung s5 chování prodavače


Požadované řešení

Vyjádření k reklamaci zprávu o projednání chování prodavače


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 22:45, před 6 lety

Dle ustanovení § 2168 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může být při prodeji použité věci zkrácena záruční doba až na polovinu zákonné délky, ujednají-li si to strany. Zákonná délka záruční doby je 24 měsíců, v případě prodeje použité věci může být záruční doba zkrácena na 12 měsíců. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit reklamaci nikoliv 6 měsíců, ale 12, bylo-li to předem sjednáno, pokud ne, platí i při prodeji použitého zboží možnost uplatnit reklamaci po celých 24 měsíců od převzetí zboží.

V případě reklamace u použité věci se záruka nevztahuje na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím dle § 2167 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 07:49, před 6 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.8.2018 09:56, před 6 lety


Michal Novotný

Hodnocení:

Komentář: Nakonec se s vedením m.p.vše dalo do pořádku ještě před tímto vyjádřením dtestu a ještě se omluvili hold je někdy lepší neřešit problém s prodavači ale rovnou vedením jinak moc vám děkuji