Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, chcela by som vás poprosit som slovenska ale byvala som v Karlovych Varoch kde som mala inetrnet od Vodafonu, koncom minuleho roka 11/2017 som sa vratila na slovensko s tym ze budem splacat po 100kč splatky za modem ktore mi chodili na česke čislo, ale to mi ukradli a tym padom som potrebovala aby mi tie splatky chodili na email. Od vtedy co je viac ako pol roka som sa snazila dovolat do pobocky v Krlovych Varoch vodafonu tam mi nedvihali ale automaticky mi zacali chodit splatky na email az do minuleho mesiaca ked mi už prisla pokuta 1044kč o nezaplateni splatky. Ta splatka je už zaplatena ak je potrebne poslem doklad o zaplateni, ale snzila som sa opet dovolat do vodafonu bez uspechu volala som aj na osobne čislo pracovnika R. š., ktory mi zrusil 3x telefon, tak som mu napisala email a po tretej odpovedi ma odmietol s tym ze jeho email je pre zakaznikou a nie pre mna. Potrebovala som od neho len jedinu vec pretoze cislo na ten modem mam 776579629 specificky symbol je 35857257 ale heslo som už zabudla takze sama si to nedokazem zmenit aby mi splatky chodili na email. Potrebovala som aby mi obnovil heslo alebo aby mi splatky poslal vsetky naraz na email aby som to vyplatila už všetko. Ale odmietol ma a na dalsie moje emaily už ignoroval. A neverim tomu ze v dnesnej dobe si musim vyberat dovolenku a zaplatit si vlak a cestovat 1200km tam kvoli 10 minutam aby som to vyplatila. Vopred Ďakujem za odpoved .
Stokannovičová Alexandra
internet modem 776579629
Poslanie naraz celej sumy splatky alebo obnovenie hesla
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná jménem společnosti, kterou zastupuje. Spotřebitelka uzavřela smlouvu se společností, jakožto právnickou osobou a s tou také jedná, nemůže být bezdůvodně nucena ke komunikaci s konkrétním zaměstnancem či na konkrétní pobočce.
Zákon neukládá formu, v jaké má spotřebitelka komunikovat s podnikatelem, může tedy využít všechny možnosti. Pokud by podnikatel trval na osobní komunikaci na jediné pobočce, jednalo by se o nepřiměřený požadavek ve smyslu § 1813 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kterým by zkracoval spotřebitelku. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Obecně platí, že nejlépe prokazatelnou je komunikace písemná, poštou ideálně s dodejkou, kterou doporučujeme zasílat do sídla společnosti.
Dobrý den, paní Stokanovičová,
Vyúčtování snadno získáte kdykoliv ze samoobsluhy Můj Vodafone, když se na stránce https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni/platci přihlásíte s číslem plátce (= specifický symbol) a s administrátorským heslem. Jestli si na svoje heslo nevzpomínáte, samozřejmě můžete získat nové - všechny možnosti získání nového hesla popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/hesla1/zapomnel-jste-heslo/.
Pracovníci v našich obchodech se přednostně věnují zákazníkům, kteří přicházejí osobně do prodejny. Proto se může stát, že Vám telefon nevezmou. Kontaktovat nás případně můžete například e-mailem na socialmediacz@vodafone.com, rádi Vám odpovíme.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobry den, skusala som.uz vsetky moznosti ziskania hesla teraz skusam poslednu. A ano chapem ze zakaznik na prodejni je prednejsi ale nie ak mi zakazdym nedvihnu alebo zrusia a v hned na to mi odosle email zavolam.zas a zas zrusi. Tak pokial vie odpisat tak.by mal vediet aj zdvihnut telefon.
Pěkné odpoledne, paní Stokanovičová,
kdyby se Vám heslo nepodařilo získat, už víte, jak nás kontaktovat :) Věřím, že celou záležitost společně brzy vyřešíme.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.