Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.6.2018 přijal internetový obchod Tukanek.cz moji objednávku č.2202795 na placatici s nálevkou, cena 457,-Kč s tím, že zboží je k dispozici. Po zaplacení z účtu na účet přišla informace, že zboží najednou není na skladě, že bylo moc zájemců, jestli chci čekat na doskladnění nebo vrátit peníze. Chtěla jsem vrátit peníze. Přišel mi email, ve kterém stálo, že peníze vrátí do 14 dnů dle zákona, ať obratem pošlu číslo účtu. Doba vrácení uplynula 28.7. Na kontaktní email nikdo nereaguje, jeden z telefonů je odpojený a druhý v době vyřizování pro veřejnost nikdo nezvedá. Po informování se na ČOIce mám dvě možnosti - poslat dopis s dodejkou, na který nemusí ale vůbec reagovat, pokud jej vůbec někdo převezme, anebo je dát k soudu..Na to asi spoléhají..
Ještě v tom figuruje firma Dapeo.cz, jakou mají spojitost nevím, nicméně obě sídlí na stejné adrese...
2548385 Nerez Nálevka 19 Kč, 2548564 Placatka S Brašnou + Skládací Panák A Příbor 389 Kč, Zásilkovna 49 Kč
Požaduji vrátit peníze, jak bylo s firmou domluveno.
|
Tweet |
Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitelka od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslala. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nám sdělila, že společnost jí nakonec vrátila peníze na účet. Na základě tohoto vjádření stížnost uzavíráme.