Společnost


ETA a. s.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25431Reklamace Šlehače

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2018, před 6 lety

Kateřina Oleksiková

Znění stížnosti

Zdravím, doteď jsem byla zdvořilá, ale děláte si už ze mě srandu? Za prvé, jste mi neproplatili poštovné za reklamaci kterou jsem Vám posílala, jak jste slíbili. A za druhé, dnes mi přišel balíček, aniž by mi někdo dal vědět o postupu řešení problému a jakékoliv odezvy a omluvy. Mixér dnes přišel vyměněn, naštěstí už je to správný kus. Jen šlehací metly jsou opět špatně popárované. Garantuji Vám, že ve Vašem e-shopu už nikdy nic nekoupím. Jsem z Vašeho systému velice znechucená. Nehodlám Vám již balíček zasílat zpět abych na něj nemusela opět čekat téměř měsíc, jen kvůli Vaší chybě. Opravdu jste mě jakožto věrného zákazníka Vaší značky zklamali.

(Prvně mi přišel šlehač ve správné krabici ale s jiným strojem a špatně spárovanými metlami a háky...) to jsem poslala zpět na mé vlastní náklady.


Produkt

reklamace číslo 8918070677 (Eta Lento)


Požadované řešení

Řešení by bylo zaslat mi novou metlu a proplatit poštovné, které jsem platila navíc kvůli chybě firmy Eta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 14:26, před 6 lety

O právu na náhradu účelně vynaložených nákladů při uznané reklamaci hovoří § 1924 občanského zákoníku. Je-li kupující oprávněn požadovat nápravu vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, nebude mu právo na náhradu nákladu v případném soudním sporu přiznáno.

K tomu je však třeba dodat, že se vždy jedná o nejnižší možné náklady. Pokud například kupující zvolí nákladnější variantu dopravy, není mu prodávající povinen hradit plnou výši skutečně vynaložených nákladů. Prodávající je tedy povinen poskytnout náhradu pouze do výše nákladů nejnutnějších.

Spotřebitel může rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 21:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.