Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#25434Nedodané doklady Velký a Malý technický prukaz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2018, před 6 lety

Katarína Machová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.6.2018 jsem zakoupila na pobočke AAA Praha vozidlo Modrý Hyundai i30
poznávací značka 3 SL 6505 ..
Už pred zaplacením mi pán sdelil že pokud budu chtít zaplatit v hotovosti že to nepujde ...jasne tak jsem rekla jestli ne otacim se a nakonec auto si muzu koupit nekde jinde...No pri placení jsem byla zhrožená když jsem platila neco v hotovosti a neco doplacela kartou pani mi sdelila že mi nemuze vydat platební doklad..prý mi prijde domou postou....To jsme 100 let za opicami???? Co to je???
Po týdnu od koupi auta mne tahali zpátky do Prahy prý auto bylo zakoupeno hodne rychle a nestihli udelat evidenční kontrolu. Takže jsme vypsali plnou moc a udelala se evidenčka.Tak jsem čekala lhuta 10 dni po prvních telefonátech mi pani rekla muže to trvat až 15 dní...porad nic cekala jsem 3 týdny a porad nic začala jsem telefonovat čím dál častejc a už se mnou nikdo nechtel ani komunikovat porad tá sama písnička on se Vám nekdo ozve kdo má na starosti doklady porad nic..když si vyžádam k telefonu manažera abych to rešila s ním to taky nejde...
Tenhle týden jsem dostala novou informaci že prý 3.8. mají teprve posílat doklady z úradu do Prahy takže zase čekám ...a zrovna když tohle píšu mi za celou dobu zavolá pán z AAA jestli jsem byla už v Praze na evidenčku????( tak tohle už je opravdu špatný sen ) Takže za mne absolútní zklamání ikdyby Vám človek jak koliv chce verit vy doženete človeka jen aby se nervoval a hlavne veškerá nadeje že bych u Vas jeste nekdy chtela koupit auto padla.Nyní už zvažuju vrácení auta protože tohle je z Vaší strany hrubé porušení a hlavne je potreba jsi uvedomit,že my jako zákazníci když do 10-dnu neprehlásíme auto máme hned pokutu 50 000,- ale to až tak moc nikoho nezajíma.Dekuji za vyrešení problému.


Produkt

3SL 6505 - Modrý Hyundai i30 1,6 / 99 kw


Požadované řešení

Požaduji okamžité zaslání dokladu na Mladoboleslavskou pobočku, zajištení evidenční kontroly i prepisu na náklady společnosti AAA Auto jak mi slíbili !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 11:41, před 6 lety

Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.

Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).

Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost (dodat příslušenství k věci v dohodnuté době), mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla. Spotřebitel musí v takovém případě prokázat, že mu škoda vznikla a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2018 21:04, před 6 lety

Vážená paní Machová,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti a věřím, že záležitost byla uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 09:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2018 15:43, před 6 lety


Katarína Machová

Po opravdu dlouhé dobe je celá záležitost vyrešena.
Dekuji za zkušenost a že se to nekam pohlo.

Dekuji za vyreseni problemu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2018 15:16, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.11.2018 23:36, před 6 lety


Katarína Machová

Hodnocení: