Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25436Poplatek za sluzby seznamce, na ktere jsem nikdy nebyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2018, před 6 lety

petr nejezchleb

Znění stížnosti

Dnes mi přišel dopis od inkasní firmy, že dlužím jejich klientovi (BE2) CCA 88 EUR. o seznamce jsem nikdy neslyšel, natož abych na ní byl a registroval se.Evidentně účet založil někdo jiný jelikož neznal mé číslo účtu a zadal jen jméno a adresu a na můj osobní mail z této seznamky nikdy nic nepřišlo. Za služby platit odmítám kvůli důvodům psaným výše.Účet zrušit nemůžu, protože neznám přihlašovací mail ani uživatelské jméno.

Petr Nejezchleb


Produkt

Nějaký prémiový účet. Stránku jsem nikdy nenavštívil, až dnes abych vůbec věděl oč jde.


Požadované řešení

Okamžité zrušení jakéhokoliv účtu na mé jméno a vymazání profilu a stažení pohledávky z inkasní firmy. a e-mail z kterého byl účet registrovan - dle něj může policie snadno zjistit ip adresu počítače a následně i adresu bydliště člověka, který profil zakládal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2018 23:43, před 6 lety

Pokud spotřebitel smlouvu se společností neuzavřel, je vhodné společnost vyzvat k tomu, aby upustila od neoprávněného vymáhání údajného dluhu. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitel smlouvu se společností uzavřel.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 16:20, před 6 lety

Dobrý den,

vzhledem na to, že na základě Vaší e-mailové adresy nemůžeme identifikovat profil, ke kterému se dluh váže, prosíme Vás, aby jste na adresu našeho zákázníckého servisu (collections@be2.com) zaslal referenci platební upomínky nebo její kopii.

Umožní nám to přiradit Váš požadavek k registrovanému profilu a dořešit tento případ.


Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:20, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 14:19, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.