Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes mi přišel dopis od inkasní firmy, že dlužím jejich klientovi (BE2) CCA 88 EUR. o seznamce jsem nikdy neslyšel, natož abych na ní byl a registroval se.Evidentně účet založil někdo jiný jelikož neznal mé číslo účtu a zadal jen jméno a adresu a na můj osobní mail z této seznamky nikdy nic nepřišlo. Za služby platit odmítám kvůli důvodům psaným výše.Účet zrušit nemůžu, protože neznám přihlašovací mail ani uživatelské jméno.
Petr Nejezchleb
Nějaký prémiový účet. Stránku jsem nikdy nenavštívil, až dnes abych vůbec věděl oč jde.
Okamžité zrušení jakéhokoliv účtu na mé jméno a vymazání profilu a stažení pohledávky z inkasní firmy. a e-mail z kterého byl účet registrovan - dle něj může policie snadno zjistit ip adresu počítače a následně i adresu bydliště člověka, který profil zakládal.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu se společností neuzavřel, je vhodné společnost vyzvat k tomu, aby upustila od neoprávněného vymáhání údajného dluhu. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitel smlouvu se společností uzavřel.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
vzhledem na to, že na základě Vaší e-mailové adresy nemůžeme identifikovat profil, ke kterému se dluh váže, prosíme Vás, aby jste na adresu našeho zákázníckého servisu (collections@be2.com) zaslal referenci platební upomínky nebo její kopii.
Umožní nám to přiradit Váš požadavek k registrovanému profilu a dořešit tento případ.
Děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.