Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 12.2.2013 som si kúpila cez slevový portál slevadne.cz parní mop.Pokazil sa a 2 týždňe sa márne snažím spojit s predajcom.Nereaguje na mail ani na mobil.Pisala som čo robit na slevový portál slevadne.cz a tam že nič nemožu urobit že sa musím spojit s predajcom sama což je nemožné.parní mop H2o
H2O MOP X5 (parní mop 5 v 1)
Rada by som aby predajca mop opravil alebo vymenil.Pokial by to nebolo možné tak vrátit peniaze.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme písemně - doporučeně u prodejce uplatnit reklamaci. V živnostenském rejstříku má uvedenou tuto adresu: Ječmínkova 956/12, 460 14, Liberec - Liberec XIV-Ruprechtice. V případě, že by dopis nepřevzal, doporučujeme podat podnět příslušnému živnostenskému úřadu a České obchodní inspekci, kteří ho můžou za nepřebírání reklamací a nezdržování se na místě uvedeném v živnostenském rejstříku sankcionovat.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.