Společnost


Procházka Jiří

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2544Chcem vyreklamovat zboží a prodejce nereaguje na mail ani telefón

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 11 lety

Vilma Gulišová

Znění stížnosti

Dňa 12.2.2013 som si kúpila cez slevový portál slevadne.cz parní mop.Pokazil sa a 2 týždňe sa márne snažím spojit s predajcom.Nereaguje na mail ani na mobil.Pisala som čo robit na slevový portál slevadne.cz a tam že nič nemožu urobit že sa musím spojit s predajcom sama což je nemožné.parní mop H2o


Produkt

H2O MOP X5 (parní mop 5 v 1)


Požadované řešení

Rada by som aby predajca mop opravil alebo vymenil.Pokial by to nebolo možné tak vrátit peniaze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 14:59, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme písemně - doporučeně u prodejce uplatnit reklamaci. V živnostenském rejstříku má uvedenou tuto adresu: Ječmínkova 956/12, 460 14, Liberec - Liberec XIV-Ruprechtice. V případě, že by dopis nepřevzal, doporučujeme podat podnět příslušnému živnostenskému úřadu a České obchodní inspekci, kteří ho můžou za nepřebírání reklamací a nezdržování se na místě uvedeném v živnostenském rejstříku sankcionovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 16:54, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.