Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den 6.8.2018 jsem si na prodejně v Mostě chtěla koupit krájený meloun.Při bližším prostudování etiketiky jsem zjistila,že tento meloun je o 3kč dražší na kg.než meloun celý.Velice by mne zajímalo,jak je možné,že si prodejna účtuje vyšší cenu za rozkrojení.Na můj dotaz zda když mi nakrájí salám zvýší mi též částku o 3kč mi paní prodavačka nedokázala odpovědět jen,že rozdíl je v tom,že ten meloun mohu hned konzumovat,a že ho někdo musel nakrájet a zabalit.Opět jsem se dotázala jestli to samé je i při koupi salámu když ho někdo musí nakrájet a zabalit.A též ho mohu hned konzumovat.
K mému velkému rozčarování jsem dnes zjistila,že ta částka se zvýšila na 10kč za kg.Nikde není ani zmínka o tom proč je meloun krájený dražší.Velice mne mrzí toto jednání neboť tam ráda nakupuji,ale tento problém není první.Už jsem reklamovala hroznové víno,které bylo v akci a přesto při vážení byla cena původní.Toto se mi stalo několikrát v této prodejně.A to nejpodstatnější myslím je,že takto krájený meloun si většinou koupí starší člověk,kterému stačí kousek nebo někdo kdo si nemůže koupit celý.A zaplatí tak mnohem víc.Je to myslím velice sprosté chování prodejny vůči takovému zákazníkovi.
Byla bych ráda pokud tato prodejna zvyšuje bez vědomosti zákazníka cenu,aby to u produktu bylo uvedeno.Toto je jasné klamání a okrádání zákazníků pokud to není nikde uvedeno proč je to dražší
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.