Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25443Odeslané zboží na dobírku - částka nebyla uhrazena na správný účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2018, před 6 lety

Miroslava Drahošová

Znění stížnosti

odeslala jsem balíček na dobírku u České pošty v Trutnově. Za přepážkou mi slečna řekla, že jsem špatně vyplnila kolonku a opravila to. Zásilku jsem odeslala dne 12.7.2018. Dobírka měla být uhrazena na účet, což se nestalo. Když jsem to reklamovala, na poště mi řekli, že částka byla uhrazena.Řekli mi že jsem špatně uvedla číslo účtu, což není pravda(když jsem to odesílala,skočila jsem si do banky,abych si napsala správně číslo). Poslali mě abych si to do té banky(kam peníze poslali) šla vyřídit. Jednalo se o to,že číslo účtu bylo správné a tvrdí mi,že jsem uvedla špatnou banku. V ČSOB mi řekli ,že stejný účet neexistuje, z pošty mi poté volali, že existuje! V bance jsem řekla ,že došlo k neoprávněnému obohacení, tam mi řekli, že za to nemohou a ať si jdu na policii. Pro někoho směšná částka, já na ní pracuji 1 1/2 hoh. Na poště mi řekli, že reklamaci ukončí.Tak jsem paní řekla, že chci vidět složenku, kterou mi opravila slečna za přepážkou( napsala jsem číslo účtu do kolonky od předu).Poštovní zásilka číslo RR809947500CZ u pošty 54101,Trutnov. Číslo reklamace ID 18099840.
Přece u účtu bylo napsané jméno komu patří..to se neschodovalo. Pošta měla mou adresu, peníze mohli zaslat na ní?! Nevím co si o tom mám myslet..hází to jeden na druhého. Ale pochybyla pošta.


Produkt

Česká pošta, Poštovní zásilka číslo RR809947500CZ u pošty 54101,Trutnov. Číslo reklamace ID 18099840.


Požadované řešení

žádám o vyřešení reklamace a uhrazení peněz, které mi pošta dluží!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 21:40, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.