Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
odeslala jsem balíček na dobírku u České pošty v Trutnově. Za přepážkou mi slečna řekla, že jsem špatně vyplnila kolonku a opravila to. Zásilku jsem odeslala dne 12.7.2018. Dobírka měla být uhrazena na účet, což se nestalo. Když jsem to reklamovala, na poště mi řekli, že částka byla uhrazena.Řekli mi že jsem špatně uvedla číslo účtu, což není pravda(když jsem to odesílala,skočila jsem si do banky,abych si napsala správně číslo). Poslali mě abych si to do té banky(kam peníze poslali) šla vyřídit. Jednalo se o to,že číslo účtu bylo správné a tvrdí mi,že jsem uvedla špatnou banku. V ČSOB mi řekli ,že stejný účet neexistuje, z pošty mi poté volali, že existuje! V bance jsem řekla ,že došlo k neoprávněnému obohacení, tam mi řekli, že za to nemohou a ať si jdu na policii. Pro někoho směšná částka, já na ní pracuji 1 1/2 hoh. Na poště mi řekli, že reklamaci ukončí.Tak jsem paní řekla, že chci vidět složenku, kterou mi opravila slečna za přepážkou( napsala jsem číslo účtu do kolonky od předu).Poštovní zásilka číslo RR809947500CZ u pošty 54101,Trutnov. Číslo reklamace ID 18099840.
Přece u účtu bylo napsané jméno komu patří..to se neschodovalo. Pošta měla mou adresu, peníze mohli zaslat na ní?! Nevím co si o tom mám myslet..hází to jeden na druhého. Ale pochybyla pošta.
Česká pošta, Poštovní zásilka číslo RR809947500CZ u pošty 54101,Trutnov. Číslo reklamace ID 18099840.
žádám o vyřešení reklamace a uhrazení peněz, které mi pošta dluží!
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.