Společnost


Mobilfon s.r.o

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25445REKLAMACE, KTERÁ SE ZVRHLA V PODVOD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2018, před 6 lety

Olga Gulasova

Znění stížnosti

Vážení přátelé,

obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Na úvod bych ráda uvedla, že internetové stránky obchodu ani e-mail a dokonce ani telefon nefunguji. Stránky jsou v "údržbě" již několik měsíců.

Dne 9.7.2018 jsem poslala můj telefon iPhone 7 32 GB na reklamaci, jelikož se občas sekal a je to telefon za cca. 17000 Kč a měl by tedy fungovat bez problému. Podací lístek jsem si uschovala a mám i fakturu (záruku). Záruka platí ještě několik měsíců.

Jsem absolutně bezradná jelikož jsem ani v nejhorším snu nečekala, že by si telefon nechali. DŮVOD PROČ TEDY PÍŠI JE, ŽE SE MI TELEFON NEVRÁTIL, NEDOSTALA JSEM ANI POTVRZENÍ O TOM, ŽE TELEFON PŘEVZALI. Přesto vím, že byl převzat jelikož jsem býka na poště kvůli tomu, ze jsem ho měla pojištěny. Pošta mi oznámila, ze s případem nic neudělá jelikož telefon již býk převzat. Psal jsem několik e-mailu, ale zůstali bez odpovědi.

Žádám Vás tímto srdečně o pomoc při nalezení vychodiska, při tomto podvodu.
Můj e-mail je: oliverplus@seznam.cz

Věřím, že společně najdeme cestu jak dostat telefon zpět a děkuji za Váš drahocenný čas a jsem s pozdravem,

OLGA GULÁŠOVÁ


Produkt

Iphone 7, 32 GB, silver, IMEI: 353843081717148


Požadované řešení

Vracení telefonu v původním stavu, vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2018 12:22, před 6 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění (doručení prodejci), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Lhůta začíná běžet následujícího dne ode dne uplatnění reklamace. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je poslední dnem lhůty pracovní den nejblíže následující.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.