Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, není to poprvé, co se rozvozce pošty nejenže neobtěžoval zazvonit na zvonek a vyčkat než přijde někdo otevřít(manželka je na mateřské dovolené,tudíž během dopoledne stále doma), ale ani se jako už po několikáté neobtěžoval vhodit do řádně označené schránky v domě Výzvu k vyzvednutí zásilky. Jelikož nakupujeme často přes internet,tak nás tento častý styl doručování, kdy musíme u prodejce urgovat dodání zboží a následně se dozvídáme,že zboží leží na poště aniž bychom o tom byli jakkoliv informováni Výzvou k vyzvednutí zásilky,už přestal bavit. Vzhledem k tomu, jak Česká pošta stále upozornuje na kvalitu svých služeb, tak konkrétně v našem případě skutek utek,byli bychom rádi,kdyby se do budoucna už konečně pracovník-ci doručující poštu na naši adresu vzpamatovali a začali dělat svou práci tak, aby nedělali svému zaměstnavateli ostudu a ještě horší jméno než má!Děkuji Rogl
aktuálně jde o zásilku číslo: BA 0311594538X , na kterou bychom při spolehlivosti pracovníka rozvozu pošty asi čekali marně.
Chci jen aby si pracovník České pošty plnil své povinnosti a dělal svou práci tak jak má. Nic víc, nic mín, je za to přece placený.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman