Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25449Vrácení nepoužitého zboží a místo vrácení peněz vydaná poukázka na nákup zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2018, před 6 lety

Milan Menšík

Znění stížnosti

Včera jsem koupil 3 věci na vybavení kola. 1 věc pasovala a 2 věci jsem šel hned vrátit. Pokladní mi řekla že není problém, ale že peníze nevracejí a místo nich si můžu vybrat zboží nebo přijmout poukázku ve výši vráceného zboží ale peníze zpět v žádném případě. Tak jsem si nechal vystavit poukázku i když se mi to nelíbilo.


Produkt

Vrácené zboží: 93781201000 Muddyfox Rear Reflect 39,- Kč, 93781201000 Muddyfox Front Reflect 39,-Kč. Celkem 78,-Kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz za vrácené nevyhovující zboží a né poukázka kterou jsem nucen utratit v jejich prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2018 08:37, před 6 lety

Zákonné právo vrátit zboží bez udání důvodu má spotřebitel jen ve dvou situacích. Jednak v případě, kdy zboží nakupuje mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či od podomních prodejců). Druhá možnost nastává při uzavírání takzvaných distančních smluv, tedy nákupů nejčastěji online v e-shopu, přes telefon či jiným podobným způsobem.

V kamenných prodejnách právo odstoupit od smlouvy, popřípadě vyměnit zboží (tedy zboží vrátit například pro špatně zvolenou velikost) nevyplývá ze zákona, ale buďto z předchozí domluvy, nebo jednostranného prohlášení prodávajícího třeba na plakátu, letáku. Protože zde lhůty a podmínky neřeší přímo zákon, pravidla má každý obchod nastavena trochu jinak. Právo na vrácení či výměnu zboží tak může být omezeno zákazem odstraňovat cenovky a visačky, přijít o něj může spotřebitel i pokud vyhodí původní obal či jinak poruší podmínky obchodu. Ani náhrada za vrácené zboží nebývá jednotná. Někde dostaneme zpět peníze, jinde jiné zboží nebo časově omezenou poukázku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 19:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.