Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme těhotenské kalhoty. Zakoupeny byly 17.12.2013. Kalhoty byly nošeny měsíc a půl (přesně od 23.12.2013 do půli února 2014). V této době došlo k prošoupání látky na švu v oblasti rozkroku, stehen. Zároveň k výraznému ztenčení látky na zadku a na vnitřní straně stehen. U drahých kalhot ze specializovaného obchodu nás to překvapilo. Při nejbližší možné příležitosti (ještě bylo nutno ve vadných kalhotách absolvovat shánění nových - náhradních - těhotenských kalhot u jiného prodejce) byly kalhoty doneseny na prodejnu k reklamaci, kde byly převzaty 19.2.2014. Po měsíci byla reklamace zamítnuta, přesná formulace zní: K reklamaci těhotenských kalhot 2210, Vel. XXXL sdělujeme následující: Reklamace vyřízena formou zamítnutí. Odůvodnění: Kalhoty jsou vyšoupané mezi stehny z vnitřní strany nohavic. Jedná se o nadměrné tření stehen o sebe. Je nám líto, ale bohužel se to v některých případech stává. nejedná se o výrobní či jinou vadu materiálu, pročež nelze reklamaci uznat. S pozdravem...
Těhotenské kalhoty Branco 2210, velikost XXXL
Po špatných zkušenostech s tímto zbožím bychom si nepřáli dostat náhradou nové stejné kalhoty. I s přihlédnutím k tomu, že se již blíží doba porodu a stejně jsme si už museli koupit jinde kalhoty další. Ideální by bylo vrácení peněz nebo možnost nákupu jiného těhotenského zboží v hodnotě reklamovaných kalhot
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnuta a řádně odůvodněna, má kupující možnost obrátit se na soudního znalce ( např. na stránkách www.dtest.cz nebo www.justice.cz ), aby výrobek posoudil a odůvodnění prodejce rozporoval. Pokud bude posudek ve prospěch kupujícího, může žádat krom řádného vyřízení reklamace i náklady, které musel na pořízení znaleckého posudku vynaložit.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.