Společnost


Veselá Lenka

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2545Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 11 lety

Petr Fiala

Znění stížnosti

Zakoupili jsme těhotenské kalhoty. Zakoupeny byly 17.12.2013. Kalhoty byly nošeny měsíc a půl (přesně od 23.12.2013 do půli února 2014). V této době došlo k prošoupání látky na švu v oblasti rozkroku, stehen. Zároveň k výraznému ztenčení látky na zadku a na vnitřní straně stehen. U drahých kalhot ze specializovaného obchodu nás to překvapilo. Při nejbližší možné příležitosti (ještě bylo nutno ve vadných kalhotách absolvovat shánění nových - náhradních - těhotenských kalhot u jiného prodejce) byly kalhoty doneseny na prodejnu k reklamaci, kde byly převzaty 19.2.2014. Po měsíci byla reklamace zamítnuta, přesná formulace zní: K reklamaci těhotenských kalhot 2210, Vel. XXXL sdělujeme následující: Reklamace vyřízena formou zamítnutí. Odůvodnění: Kalhoty jsou vyšoupané mezi stehny z vnitřní strany nohavic. Jedná se o nadměrné tření stehen o sebe. Je nám líto, ale bohužel se to v některých případech stává. nejedná se o výrobní či jinou vadu materiálu, pročež nelze reklamaci uznat. S pozdravem...


Produkt

Těhotenské kalhoty Branco 2210, velikost XXXL


Požadované řešení

Po špatných zkušenostech s tímto zbožím bychom si nepřáli dostat náhradou nové stejné kalhoty. I s přihlédnutím k tomu, že se již blíží doba porodu a stejně jsme si už museli koupit jinde kalhoty další. Ideální by bylo vrácení peněz nebo možnost nákupu jiného těhotenského zboží v hodnotě reklamovaných kalhot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2014 12:17, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnuta a řádně odůvodněna, má kupující možnost obrátit se na soudního znalce ( např. na stránkách www.dtest.cz nebo www.justice.cz ), aby výrobek posoudil a odůvodnění prodejce rozporoval. Pokud bude posudek ve prospěch kupujícího, může žádat krom řádného vyřízení reklamace i náklady, které musel na pořízení znaleckého posudku vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 16:56, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.