Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
U O2 využívám služeb internetu, O2 TV a 1 telefonní tarif.
1 .Před časem měla O2 akci, kdy nabízela po dobu několika měsíců O2 TV L za stejný poplatek jako O2 TV M. Po skončení akce, ale již službu nastavenou na O2 TV L nechala nastavenou a bez jakéhokoliv upozornění si účtuje dál vyšší poplatky za tento tarif. Na portálu moje O2 jsem nenašel možnost jak službu vrátit na původní O2 TV M a musel jsem vše řešit přes operátora.
2 . Opět akce na zakoupení mobilního telefonu za dotovanou cenu při prodloužení závazku. Opět již přes rok účtováno 99 Kč/ měsíc za pojištění HW. Prý jsem toto podepsal, to nerozporuji, ale nikdo na prodejně ( Domažlice ) mne o tom neinformoval, protože takový nesmysl, jako je pojištění HW telefonu, bych nikdy nepodepsal. Ve finále se upíšete na rok a z výhodně zakoupeného telefonu je telefon za normální cenu.
Z výše uvedeného je jasná taktika společnosti : co nejméně informovat zákazníka o tom, co je schováno za různými " slevovými akcemi ". Faktury se platí inkasem, takže nějaká ta stovečka se hned nepozná.
Výše uvedená stížnost je spíše upozornění jiných zákazníků, aby si dávali pozor při tzv. slevových akcích, nákupu dotovaných mobilů atp. u této společnosti.
Na pobočce O2 nic nevyřešíte, jsou to jen zaměstnanci a vedení společnosti se nám směje do očí.
Mám zkušenost s O2 z firmy, u které pracuji, že účtovali tři roky ! poplatek za využívání internetu, který nebyl připojen. A opět zašleme Vám samoinstalační balíček s modemem na zkoušku a když to nebude fungovat vy ho můžete vrátit. Modem vrácen, ale za službu účtováno.
|
Tweet |
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
1. Doplňte, prosím, do neveřejných údajů číslo přípojky - akce skutečně funguje tak, že pokud si nebudete přát ve vyšším tarifu pokračovat, můžete si jej opět snížit (třeba v samoobsluze Moje O2). O tom Vás kolegové měli informovat, přičemž hovor prověřím po doplnění čísla O2 TV (připojky).
2. Co se týče pojištění HW, tak zde muselo dojít k podepsání smlouvy. Taky vše prověřím, pokud máte pojistku vedenou na účtu, kde je i O2 TV. Pojištění lze kdykoli zrušit na kterékoli z našich poboček - žádný závazek na něm není.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den jedná se o přípojku 379422260.
1.Tarif na O2 TV jsem si již přes operátora nechal změnit. Co mi kdo před x měsíci říkal do telefonu si samozřejmě nepamatuji. Ptám se : Proč v samoobsluze moje O2 je možnost pouze navýšení ze současného tarifu na tarif vyšší ( dražší ) a na nížší ( levnější ) tam taková možnost není ? Samozřejmě pokud by vám šlo o spokojenost zákazníka, tak byste ho jasně upozornili, že akce skončila a pokud dražší tarif nechce může si jednoduše zvolit levnější. Skutečnost je ta, že O2 jde pouze o peníze a využívá podobné akce pouze k tomu, aby došlo ke změně na dražší tarif a pak samozřejmě mlčet a neupozorňovat na to, že došlo k navýšení poplatku. Každý týden mne někdo z O2 otravuje s nějakou nabídkou, chodí mi SMS a maily, ale o tom, že platím o 100 Kč víc, protože akce skončila a já si musím tarif nastavit zpět ani písmenko. V tomhle vidím a nejen já absolutně nekorektní jednání ze strany O2.
2. Ano, já nerozporuji, že jsem smlouvu podepsal. Samozřejmě je tu tvrzení proti tvrzení, že mne prodejce o skutečnosti, že jsem zároveň uzavřel pojistku HW za 99 Kč měsíčně neinformoval. I průměrně vzdělaný člověk si však spočítá, že při pojištění HW na dva roky je to necelých 2.400,- Kč, za které mi pošlou z Číny 20 nových skel, rámečků, čehokoliv. Pokud bych o skutečnosti, že něco podobného je součástí smlouvy věděl, tak s tím samozřejmě nebudu souhlasit. Ale opět ta samá taktika. Vždyť si to může zákazník kdykoliv zrušit, pokud si toho všimne ovšem. Budeme tedy spoléhat na to, že ne každý má čas kontrolovat každý měsíc inkaso, zda mne o2 neokrádá a pravidelně sledovat moje o2, abych předešel podobným situacím. Děkuji, nechci, jelikož ze služby zákazníkovi se stává hlídání poskytovatele, zda mi zase někde zase nepřipíchl stovečku za nějaký nesmysl, o kterém mne tak nějak zapomněl úplně až do detailu informovat. Takže vážené O2, po splnění podepsaných závazků vůči vaší firmě, adie navždy.Hawk.
Děkuji,
1. Vše jsem prověřil, přičemž před změnou, která proběhla 25. 5. 2018 jste využíval O2 TV M. Službu jste měl bez závazku za 399 Kč měsíčně. Kolegyně, která Vám, resp. Vaší manželce volala, Vám nastavila vyšší tarif za stejnou cenu, jakou jste platil v minulosti. O navýšení ceny tudíž nešlo.
2. Co se týče pojištění, pak je mi líto, pokud Vám nebyly sděleny veškeré informace. Na prodejně jsem nebyl přítomen, tudíž toto nemůžu posoudit. Pokud Vám pojištění nevyhovuje, jak říkám, stavte se na kteroukoli prodejnu jej zrušit.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
1. V ceníku na https://www.o2.cz/osobni/televize/ je tarif M za 299,- Kč a tarif L za 399,- Kč. Jestli se závazkem jsou jiné ceny než bez závazku to nevím, ale nikdo mi nic takového nenabídl. Jelikož mám internet se závazkem, tak je logické, že asi nebude problém mít O2 Tv též se závazkem.
2. Vám to je líto, mne to stálo peníze.
shrnuto : Zbytečně promrhaný čas diskuzí s O2
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.