Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25454Zrušení/výpověď prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2018, před 6 lety

Radek Pelikán

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.8. 2018 jsem si koupil prémiové členství na trvání 1 měsíc, hned po zjištění, že je tam automatické prodlužování o dalších 6 měsíců, tak jsem hend začal zjišťovat jak je možnost toto zrušit, psal jsem na mail service@c-date.cz, který sami uvádí jako kontaktní, aby mi podali info jak přesně postupovat při zrušení, zatím bez odpovědi... pak jsem se prokousal jejich všemi obsáhlými obchodními podmínkami a postupoval přesně podle postupu jaký tam měli psaný.... podle jejich vzrou jsem napsal "výpověď" se zrušením prémiového členství, přesně podle jejich vzoru a zaslal jsem ho, na uvedený mail service@c-date.cz... ještě jsem dam dopsal a zeptal se, jestli tenhle postup ke zrušení členství stačí.... zatím žádná odpověď... ani žádný mail, který by potvrzoval, že je mé členství zrušené... nevím jak dále postupovat a tak mě napadlo se podívat na internet a našlo mi to tyhle stránky, kde tohle řešilo už spousty lidí, tak to zkouším přes vaše stránky "vaše stížnosti" a doufám, že mi to pomůže ke zdárnímu řešení.. děkuji


Požadované řešení

zrušení prémiového členství, samozřejmě se zrušením i následného automatického prodlužování placeného členství... posléze i zrušení a smazání celého účtu....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2018 11:33, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2018 11:01, před 6 lety

ID: 176908768


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 04/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:

ochrana@c-date.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2018 11:32, před 6 lety


Radek Pelikán

děkuji za vyřízení zrušení v pokračování platby prémiového členství... v případě zrušení účtů už jsem zkoušel kontaktovat na mail ochrana@c-date.cz... tak snad někdo odpoví a vyřeší se to...

Zatím děkuji...

Pelikán Radek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2018 10:14, před 6 lety

ID: 176908768


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti C-date kontaktovalo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2018 10:28, před 6 lety


Radek Pelikán

Ano... včera přišel poslední mail, s deaktivací účtu... tím by mělo být vše vyřízeno... moc děkuji za pomoc...

Pelikán Radek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 15:25, před 6 lety

Na základě výše uvedených informací případ uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.