Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.8. 2018 jsem si koupil prémiové členství na trvání 1 měsíc, hned po zjištění, že je tam automatické prodlužování o dalších 6 měsíců, tak jsem hend začal zjišťovat jak je možnost toto zrušit, psal jsem na mail service@c-date.cz, který sami uvádí jako kontaktní, aby mi podali info jak přesně postupovat při zrušení, zatím bez odpovědi... pak jsem se prokousal jejich všemi obsáhlými obchodními podmínkami a postupoval přesně podle postupu jaký tam měli psaný.... podle jejich vzrou jsem napsal "výpověď" se zrušením prémiového členství, přesně podle jejich vzoru a zaslal jsem ho, na uvedený mail service@c-date.cz... ještě jsem dam dopsal a zeptal se, jestli tenhle postup ke zrušení členství stačí.... zatím žádná odpověď... ani žádný mail, který by potvrzoval, že je mé členství zrušené... nevím jak dále postupovat a tak mě napadlo se podívat na internet a našlo mi to tyhle stránky, kde tohle řešilo už spousty lidí, tak to zkouším přes vaše stránky "vaše stížnosti" a doufám, že mi to pomůže ke zdárnímu řešení.. děkuji
zrušení prémiového členství, samozřejmě se zrušením i následného automatického prodlužování placeného členství... posléze i zrušení a smazání celého účtu....
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
ID: 176908768
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 04/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@c-date.cz,
děkujeme Vám.
děkuji za vyřízení zrušení v pokračování platby prémiového členství... v případě zrušení účtů už jsem zkoušel kontaktovat na mail ochrana@c-date.cz... tak snad někdo odpoví a vyřeší se to...
Zatím děkuji...
Pelikán Radek
ID: 176908768
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti C-date kontaktovalo.
Ano... včera přišel poslední mail, s deaktivací účtu... tím by mělo být vše vyřízeno... moc děkuji za pomoc...
Pelikán Radek
Na základě výše uvedených informací případ uzavíráme s dosažením dohody.